הפרקליטות תעמיד לדין את בעלי השליטה בחברת התעופה כים-ניר

ל"גלובס" נודע כי כתבי האישום נגד מישה קרקובסקי ואחיינו דן קריב, וכן היועץ המשפטי, עו"ד דני צימרמן, שמשכו הלוואות בעלים בהיקף של מיליוני שקלים, יוגשו בימים הקרובים

הפרקליטות החליטה להעמיד לדין את בעלי השליטה בחברת התעופה כים-ניר, מישה קרקובסקי ואחיינו, דן קריב, וכן את היועץ המשפטי, עו"ד דני צימרמן, וזאת בהמשך לשימועים שערכה הפרקליטות באחרונה לחלק מהנאשמים. כך נודע ל"גלובס".

כן נודע, כי הפרקליטות מתכוונת להגיש את כתב האישום בימים הקרובים. קרובסקי חשוד, כי יחד עם אחיינו, דן קריב, משכו הלוואות בעלים בהיקף של מיליוני שקלים, ללא אישור. לקרקובסקי נערך שימוע באחרונה, וכך גם לצימרמן.

בנוסף, נודע כי לגבי צימרמן, מתכוונת הפרקליטות להגיע להסדר טיעון, במסגרתו יוגש נגדו כתב אישום נפרד מיתר הנאשמים, של עבירת קנס. התיק מטופל בידי עו"ד אורלי דורון, מנהלת המחלקה לתיקי ני"ע בפרקליטות מיסוי וכלכלה, ועו"ד עופרה ריבנפלד, מפרקליטות זו.

עו"ד גיורא אדרת, בא כוחו של צימרמן, אמר בתגובה: "הטענות נגדו מתייחסות להגשת דו"ח מיידי בלבד. לטענתם, הפרטים בדו"ח לא היו מלאים ולא שיקפו את המצב. אנו ניסינו להסביר שזה היה לטובת החברה. בכל מקרה, העבירה שבה יואשם כפי הנראה היא עבירת קנס, שאין איתה קלון כמובן".

בא כוחו של קרקובסקי, עו"ד איתן מעוז, אמר בתגובה: "מדובר בעניינים טכניים במהותם ואני מניח שכך ייתרשם גם בית המשפט. קרקובסקי העמיד סכומי עתק מהונו כדי לתמוך בחברה ולמנוע את קריסתה ולכן הגשת כתב האישום אינה במקומה".

יצויין, כי קריב נעצר בזמנו גם בפרשת מיקי פרידמן, מבנק הפועלים.