יריית הפתיחה של החלון: יונייטד הוציאה 17 מיליון אירו על שני שחקני פרטיזן

החתימה את זוראן טוסיץ' בן ה-21 ואת אדם לאייץ' בן ה-17. אלכס פרגוסון, מנג'ר השדים האדומים: "אלו ההחתמות האחרונות שלנו בחלון ההעברות הנוכחי". לאייץ' יצטרף רק בתום העונה

יומיים אחרי פתיחת חלון ההעברות החורפי, השלימה מנצ'סטר יונייטד את רכישתם של שני שחקני פרטיזן בלגרד, בעסקה כוללת בסך 17 מיליון אירו. שני השחקנים הם זוראן טוסיץ', קשר כנף התקפי בן 21. השני הוא אדם לאייץ', קשר בן 17 שמשתייך לנבחרת עד גיל 21 של סרביה. לאייץ' יישאר בפרטיזן עד תום העונה ורק עם סיומה יגיע לאולד טראפורד.

מנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון, אישר כי שתי ההחתמות של הסרבים יהיו היחידות של יונייטד בחלון ההעברות. "אני יכול להגיד בוודאות כי בכך סיימנו את חלקנו בחלון, ללא ספק לא יהיו עוד החתמות בינואר הנוכחי", אישר פרגוסון. בסך הכל הוציאה יונייטד 55 מיליון אירו על החתמות שחקנים בעונת 2008/09.

על טוסיץ' אמר מנג'ר יונייטד: "אנחנו עוקבים אחריו למעלה משנה. נצטרך לתת לו זמן להתאקלם כי הוא לא שיחק מאז 10 בדצמבר. הוא יצטרך להתרגל לקצב של המשחק שלנו ולאימונים, ורק אז הוא יוכל לשחק".

ביחד עם נמניה וידיץ' שהגיע לפני שלוש שנים ליונייטד, יימנה הסגל של השדים האדומים שלושה שחקנים סרבים. טוסיץ' שיחק העונה 17 פעמים בליגה הסרבית וכבש שישה שערים. אדם לאייץ' רשם 10 הופעות בליגה בהן כבש שני שערים. אגב, טוסיץ' כבר שיתף פעולה עם וידיץ', במשחקי הנבחרת במוקדמות מונדיאל 2010 מול איי פארו (0-2) וגם בניצחון החוץ 1-3 לפני שלושה חודשים באוסטריה.