חוקרי פרשת מיידוף: לאחר מעצרו נמצאו במגרה במשרדו 100 שיקים חתומים בסכום כולל של 173 מיליון דולר

כספי המשקיעים היו מוכנים ומיועדים למשלוח כשיקים לבני משפחה, חברים ועובדים ; התביעה הביאה את הנתונים בפני השופט כחלק מהמאמצים המתמשכים להביא למעצרו של מיידוף, המצוי עד כה במעצר-בית

החוקרים את פרשת ההונאה של ברנרד מיידוף טוענים כי לאחר מעצרו מצאו במגרה במשרדו 100 שיקים חתומים בסכום כולל של 173 מיליון דולר, אשר היו מוכנים ומיועדים למשלוח לבני משפחה, חברים ועובדים, כך מפרסם היום התובע בפרשה.

הנתונים הובאו על ידי עוזר התובע הכללי, מארק ליט במנהטן לשופט רונלד אליס כחלק מהמאמצים המתמשכים להביא למעצרו בבית מעצר של מיידוף, המצוי עד כה במעצר בית בערבות של 10 מיליון דולר באג"ח שאושרו על ידי הממשל, עוד לפני תחילת משפטו. מחר צפוי השופט להודיע את פסיקתו בעניין זה.

"הדבר היחיד שעצר את מיידוף מלשלוח את כספי המשקיעים למקורביו היתה מעצרו על ידי ה-FBI ב-11 בדצמבר" כתב ליט לשופט. נזכיר כי למרות היותו במעצר בית, ניסה מיידוף לשלוח לקרוביו תכשיטים ושעונים.

ההונאה בהיקף מוערך של 50 מיליארד דולר, אשר במסגרתה מימנו משקיעים חדשים את אלו הותיקים, תוך שמובטחת להם תשואה שנתית של 10%. מיידוף צפוי ל-20 שנות מאסר וקנס בסך 5 מיליון דולר.

.