דייויד אדלשטיין פוטר מתפקיד מנהל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי

הפיטורים - בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל המשרד, יוסי לובטון ; אדלשטיין, שנחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, שימש בתפקידו הנוכחי בבאומן-בר-ריבנאי במשך כשנתיים וחצי

דייויד אדלשטיין, המשנה למנכ"ל באומן-בר-ריבנאי ומנהל הקריאייטיב של המשרד, פוטר מתפקידו. אדלשטיין מחזיק בתפקידו הנוכחי מזה כשנתיים וחצי, לאחר שקודם לכן חלק את תפקיד מנהל הקריאטיב עם גיא בר - כיום מנהל הקריאייטיב של גיתם BBDO.

אדלשטיין היה אחראי על תקציבו של יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי מזה כחצי שנה, בזמן שלובטון שימש בתפקיד סמנכ"ל השיווק של HOT . בין השניים שררה מערכת יחסים חמה כלקוח ופרסומאי, אך כשמונה לובטון לתפקיד מנכ"ל משרד הפרסום - עלו יחסיהם המקצועיים של השניים על שרטון.

כפי שנחשף לאחרונה ב"גלובס", כניסתו של לובטון לתפקיד לוותה בחילוקי דעות עם חלק מהדרג הניהולי במשרד בתחומי הקריאייטיב והמדיה. במבחני מנהיגות קודמים בהם עמד לובטון, הוא זכה לגיבוים של בעלי המניות במשרד - בראשם יורם באומן. נראה כי גם עתה זוכה לובטון בגיבוי של באומן, שכן אדלשטיין הוא אחד המנהלים הבכירים והבולטים במשרד, וההחלטה לפטרו אינה החלטה של מה בכך.

אדלשטיין נחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף. במשך שנים הוא שימש כסמנכ"ל קריאייטיב בראובני-פרידן, וב-5 השנים האחרונות הוא שימש במחלקת הקריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי.