מותג ההנעלה Steve Madden עובר לקבוצת MGS

משמעות העברת הזיכיון היא סגירת פעילות הרשת במתכונתה הנוכחית ; ככל הנראה, קבוצת MGS תפעיל חלק מהחנויות הקיימות של הרשת

הזיכיון למותג ההנעלה האמריקאי Steve Madden צפוי לעבור בקרוב מחברת י.א שיווק והפצת מוצרי ספורט שבבעלות יוסי אשכנזי, לידי קבוצת MGS שבבעלות האחים מוליוב. כך נודע ל"גלובס".

משמעות העברת הזיכיון היא סגירת פעילות הרשת במתכונתה הנוכחית. עם זאת וככל הנראה, קבוצת MGS תיכנס לחלק מהחנויות כמו למשל בקניון שבעת הכוכבים ובקניון רמת-אביב, במקום אשכנזי, ותפעיל את אותן חנויות תחת המותג.

בראשית החודש חשף "גלובס" כי אשכנזי מעוניין למכור 50% מהמניות לגורם שייכנס כשותף בחברת י.א שיווק והפצת מוצרי ספורט בע"מ, שדרכה מתבצעת פעילות המותג Steve Madden ופעילות מותג הנעליים האיטלקי ריפליי שהזיכיון לו מצוי אף הוא בידי אותה חברה.

החברה הסובלת ממחנק אשראי, פנתה לאחרונה למספר גורמים בשוק והציעה להם להיכנס כשותפים לחברה, וזאת על מנת לאפשר הזרמת הון מיידית לחברה. לפי שעה מגעים אלה לא העלו דבר. במקביל סגרה החברה את הסניף בקניון מודיעין שלא צלח.

מותגי ההנעלה Steve Maddenוריפליי נמכרים היום ב-11 סניפי רשת Steve Madden ובשני סניפי תת המותג לילדים STIVIES. כמו כן, המותגים נמכרים ל-80 חנויות נוספות ברחבי הארץ. לדברי אשכנזי, מחזור המכירות השנתי של החברה עומד על 38 מיליון שקל.

לרשת חנויות בקניון רמת-אביב, בנמל תל-אביב, ברחוב שנקין, בקניון שבעת הכוכבים, בגרנד קניון, בקניון מלחה, בטבריה, בקניון מלכת שבא באילת וחנות מפעל בחולון. הרשת מפעילה גם חנויות עודפים במתחם ביל"ו ובאור-יהודה.

בראשית החודש מסר אשכנזי ל"גלובס" כי הרצון להכניס שותף בא בעקבות צמצום האשראי באופן חד צדדי על ידי הבנק, וכן אי שחרור הלוואה שהובטחה לחברה על-ידי הבנק כנגד פתיחת משרדים חדשים.

קבוצת MGS היא שחקן מוביל בארץ בתחום הספורט. באוגוסט 2007 רכשה הקבוצה את רשת מגה ספורט מקבוצת פישמן תמורת 21 מיליון דולר.

פרט לרשת מגה ספורט המונה 32 סניפים, מחזיקה החברה גם ברשת יונייטד ספורט המונה 10 סניפים, מפעילה את מחלקות הספורט ברשת המשביר החדש לצרכן, מחזיקה את חנות העודפים אליטל במושב בצרה וכן, היא שותפה בחנויות הספורט בדיוטי פרי.

בנוסף, החברה היא גם היבואנית של המותגים סקצ'רס, דיאדורה, ארנה, אולסטאר, KAPPA, אושן פסיפיק, מירל, היי-טק ועוד, ומחזור מכירותיה נאמד בכ-500-600 מיליון שקל בשנה.