יוסי ורדי בכנס איגוד השיווק הישראלי: "לפתח מוצר ויראלי זה מעשה אמנות"

גורו ההשקעות בפאנל "עלייתה של הרשת הרגשית": "המרכיב האמוציונלי של הרשת הוא הכוח שדוחף את האינטרנט" ; "היום 150 מיליון ילדים מכריעים איזה שבב תפתח אינטל" ; "הכוח עובר היום לדור הצעיר"

"המרכיב האמוציונאלי של הרשת הוא הכוח שדוחף את האינטרנט", כך אמר גורו ההשקעות, יוסי ורדי, בפאנל: "עלייתה של הרשת הרגשית", בכנס השיווק שנערך היום (א') בחסות "גלובס". "אצלי כמובן הכל התחיל מ-ICQ, עד היום הורידו את התוכנה כ-400 מיליון משתמשים, וניסיתי להבין את הפלא הזה, שגרם לכל כך הרבה אנשים להוריד את זה, מבלי להשקיע בשיווק. על מנת להבין את התופעה, צריכים להבין מה זה חוויית משתמש טובה באינטרנט. לפתח מוצר ויראלי זה מעשה אמנות, ולי היה המזל להתחבר לכמה יזמים שהצליחו לעשות את זה".

ורדי הוסיף כי "הכוח עובר היום לדור הצעיר. הילדים בגיל העשרה הם הכוח שדוחף את האינטרנט, והם אלו שמזיזים את התופעה הזו לאן שהיא היום. אם לפני 20 שנה, האג'נדה הטכנולוגית נקבעה על ידי מספר מצומצם של מדינות, במסגרת הניסיון להגיע לחלל, היום 150 מיליון ילדים מכריעים איזה שבב תפתח אינטל".

לדברי ורדי, יש מספר כוחות שדוחפים את משתמשי האינטרנט." האפשרות לחלוק את החיים ולספר למשתמשים אחרים מה אתה עושה בכל רגע נתון, האפשרות לביטוי עצמי, הרצון להיות שייך לקהילה, חוויית הגילוי והחשיפה, תחושת ה'ביחד', הצורך בשיתופיות והאפשרות לתקשר אחד עם השני".

ורדי הציג את כל האפליקציות שיש להן ערך חברתי, כדוגמת פליקר, יוטיוב, פייסבוק, ודיבר על האמוציות שתמונות או סרטונים מסויימים מעוררים אצל משתמשי האינטרנט. "ההתחברות בין האנשים באינטרנט מעודדת את תחושת ה'ביחד'. לכן, רשתות חברתיות מאוד מצליחות". לדבריו, "אנשים הם ה-Killer App".