כנס השיווק השנתי לצעירים get real נערך ברידינג 3 בתל אביב • יהושע TBWA נבחר לטפל בתקציב הפרסום של אקסטרה ריטייל • למעלה מ-100 סטארט-אפים ישראלים ייקחו חלק בכנס האקלים-טק הראשון בישראל • אירועים ומינויים
זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית
ניר נבחר לאחר שהוביל את "מהפיכת הריאליטי" - ובכך גבר גם על מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 לשעבר, שהיה מועמד לתואר בזכות "הישרדות"
גורו ההשקעות בפאנל "עלייתה של הרשת הרגשית": "המרכיב האמוציונלי של הרשת הוא הכוח שדוחף את האינטרנט" "היום 150 מיליון ילדים מכריעים איזה שבב תפתח אינטל" "הכוח עובר היום לדור הצעיר"
(עדכון) - זאב וורמברנד בכנס איגוד השיווק הישראלי: "אם מה שכתוב בעיתון על הורדת המוצרים בשופרסל נכון - זו רעידת אדמה" מנכ"ל אסם, גזי קפלן: "לא אתייחס לסוגייה. למדתי שיש מצבים שזכות השתיקה יפה להם"
מנכ"ל חטיבת האון-ליין במיקרוסופט ישראל, שמשתתף בכנס איגוד השיווק הישראלי בחסות "גלובס", אמר עוד כי "ביחס למשבר הכלכלי, מצבה של ישראל טוב יותר מארה"ב או אירופה"
הכנס, בחסות "גלובס", יציג התייחסויות של נציגים עסקיים בכירים ל"דבר הבא" בתחומי השיווק
אקלים-טקאקסטרה ריטיילדור ה-Zאירועים ומינוייםטכנולוגיה: סטארט-אפיםיהושע TBWAמטא-וורס (metaverse)