איגוד השיווק בחר במנכ"ל קשת אבי ניר לאיש השיווק של השנה

ניר נבחר לאחר שהוביל את "מהפיכת הריאליטי" - ובכך גבר גם על מודי פרידמן, מנכ"ל ערוץ 10 לשעבר, שהיה מועמד לתואר בזכות "הישרדות"

על רקע הקשיים בשוק הטלוויזיה המסחרית, בחר איגוד השיווק הישראלי במנכ"ל זכיינית ערוץ 2 קשת, אבי ניר, כאיש השיווק של שנת 2008. הנימוק העיקרי לבחירה היה שניר הוביל את מהפכת הריאליטי.

התואר הוענק לניר בכנס השיווק 2009 שהתקיים היום (א') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. בנימוקים לבחירה צויין כי שנת 2008 היתה "שנת הריאליטי" וכי "ניר הוביל מהפיכה שהתבטאה במהלך השיווקי המזהיר בבחירת פרויקט 'האח הגדול' של קשת".

"'האח הגדול' פרצה תוך זמן קצר את גבולות הז'אנר ולמעשה היוותה מעין מיקרו-קוסמוס של החברה הישראלית על כל גווניה ומורכבויותיה. השיח החברתי שיצרה עדיין מכה גלים ואינו יורד מסדר היום החברתי בישראל. התוכנית שברה שיאי רייטינג, והייתה הראשונה ששודרה 24 שעות ביממה בכבלים, באתר קשת (mako) ובסלולר", נומק על ידי השופטים.

יש לזכור כי הבחירה בניר כאיש השיווק של חודש נובמבר נעשתה בסמוך לסיומה של העונה הראשונה של "האח הגדול" ובסמוך לאשפוזו של ניר בבית החולים, זאת לאחר שהוכה על ידי אלמונים.

המועמדים האחרים לתואר היו נבחרי "איש השיווק של החודש" ב-2008: אבי שומר מנכ"ל צומת ספרים, ניר למפרט מנכ"ל דפי זהב, מודי פרידמן (אז מנכ"ל ערוץ 10), יורם ועופר רוזנבאום מנכ"לי אתר "לופה", יזהר אפרתי סמנכ"ל פיתוח עסקי בנביעות, נעמה גת סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי במזרחי טפחות, גדעון עמיחי מנכ"ל משותף בשלמור אבנון עמיחי, יונתן בלום מנהל שיווק תחום מעדנים בשטראוס גרופ, רונן בזזי מנכ"ל קבוצת מזגני טורנדו והראל חייקין משנה למנכ"ל טרה.