מחזיקים ביכולות ניבוי יוצאות דופן? באתר Hubdub תוכלו להפגין אותן בשוק דעות וירטואלי

וגם: מתקשים לעדכן את כל הרשתות החברתיות בהן אתם רשומים, להעלות את כל התמונות שברשותכם ולהעלות פוסט חדש לבלוג שלכם? Pixelpipe מתיימר להקל במקצת על התסכול

1. כל אחד יודע את זה

בטוחים שאתם יודעים במי יבחר נשיא ארה"ב הנבחר ברק אובמה, לתפקיד שר הטכנולוגיה? מרגישים בבטן מתי ארה"ב תיסוג מעיראק? אתר Hubdub מאפשר למשתמשים ליצור שוק וירטואלי סביב כל נושא חדשותי או אקטואלי.

על מנת להתנבא באתר, משתמשים יכולים להעלות שאלות סביב נושא חדשותי, והגולשים מתנבאים מה לדעתם יקרה, מהמרים על התוצאות האפשריות באמצעות כסף וירטואלי, ואף יכולים להוסיף תגובות לכל שאלה שמופיעה באתר. האתר אף יוצר טבלאות דירוגים, שבהן מופיעים המשתמשים שהוכיחו כי ביכולתם לחזות כיצד אירועים מסוימים יסתיימו, כאשר הטבלאות הללו מחולקות לקטגוריות שונות. האתר מדווח כי למעלה מ-100 אלף ניבויים מופיעים באתר מדי חודש, והאתר מתבסס בעיקר על חדשות מארה"ב, תוך שיתוף פעולה גם עם "רויטרס".

2. עדכון ורסטילי

מתקשים לעדכן את כל הרשתות החברתיות בהן אתם רשומים, להעלות את כל התמונות שברשותכם לאתרי שיתוף הקבצים הקיימים ולהעלות פוסט חדש לבלוג שלכם? שירות חדש בשם Pixelpipe מתיימר להקל על הגולשים שרוצים להעלות קובצי מדיה שונים לאתרים רבים. כך מאפשר השירות להעלות תמונה לפליקר ולפייסבוק, בו זמנית, ובאותה העת לשלוח לינק לתמונות הללו לשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר. השירות מוצע למשתמשים גם בתור תוסף לכל אפליקציה שרצה על הדסקטופ של לינוקס, ווינדוס ו-Mac, כמו גם אפליקציות ל-iPhone ולמערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל - אנדרויד. שירותים דומים הם Ping.fm ו-Tubemogul, אולם הם מתמקדים רק בסוגים מסוימים של קבצי מדיה, ואפשרויות השימוש בהם מוגבלות יותר.

3. מגרש משחקים

בעלי אתרים ובלוגרים מתחבטים בשאלה כיצד מגדילים את זמן השהייה של המבקרים באתר, ובאילו דרכים ניתן לגרום להם לחזור ולבקר שוב. סטארט-אפ חדש בשם Heyzap שואף לסייע במשימה הזו באמצעות וידג'ט אותו ניתן לשתול באתרים או בבלוגים, וליצור זירת משחק עבור הגולשים שנכנסים לאתר. לשם כך, Heyzap מציע מעל ל-6,000 משחקי קז'ואל, במטרה להגדיל את המעורבות של הגולש מצד אחד, ולהגדיל את יכולות ההפצה של מפתחי משחקים מצד שני. המודל העסקי של החברה מבוסס על חלוקת הכנסות בין Heyzap, מפתח המשחק וגוף המדיה שמשלב במשחקים הללו פרסומות. לחברה לא חסרות מתחרות, כאשר אחת מהן היא אוברון הישראלית.

4. אריזת חבילה

משתמשים שמחפשים מידע ברשת נאלצים לזגזג בין תוצאות חיפוש רבות, שכל אחת מהן מכילה רק חלק מהמידע שהם מחפשים, והצורך לזכור מספר מקורות אינטרנטיים שונים יכול להתיש את המשתמש. שירות חדש, SimplyBox , שואף לשנות את האופן שבו אנשים שומרים וחולקים מידע שהם מוצאים באינטרנט. SimplyBox הוא סרגל כלים שמאפשר למשתמש ליצור מעין תצלום מסך של תוכן, בכל אתר שהוא, ולשמור אותו בתוך קופסאות וירטואליות שהוא יוצר. כך, לדוגמה, משתמש שרוצה לנסוע לטיול בברזיל יכול ליצור לעצמו קופסת ברזיל, להזרים אליה את כל המידע הרלבנטי שהוא מוצא באתרים השונים, באמצעות קליק אחד, ולסרוק את כל המידע מאוחר יותר. השירות מאפשר גם לחלוק את קופסאות המידע השונות עם משתמשים אחרים. שירות מתחרה הוא Google Notebook, אך בשבוע שעבר הודיעה גוגל כי היא מפסיקה לפתח אותו.