חיסול נוסף בעולם התחתון: הנרצח בחולון הוא רונן גבריאלי, בן-דודה של חה"כ לשעבר ענבל גבריאלי

רונן גבריאלי (35), בן למשפחה ששמה עלה לא אחת בקשר לפרשיות פליליות, הוא בנו של חיים גבריאלי ואחיינו של שוני ; מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי ככל הנראה הנרצח היה מעורב בהלוואות בשוק האפור

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

חיסול נוסף בעולם התחתון: גופתו של רונן גבריאלי, בן 35 נמצאה אתמול (שבת) בחולות מולדת, סמוך לעיר חולון. גבריאלי נורה למוות בראשו - שיטה שנתפסת בעולם התחתון כהוצאה להורג. ביום שישי הודיעה אמו כי הוא נעדר, והמשטרה ביצעה איכון לטלפון הנייד שלו, וכך נמצאה הגופה.

רונן גבריאלי הוא בנו של חיים גבריאלי, עבריין מוכר למשטרה, שריצה בעבר עונשי מאסר ארוכים בגין הרשעות בסחר בסמים, סחיטה וזיוף מסמכים. רונן גבריאלי הוא גם בן דודה של חברת הכנסת לשעבר, ענבל גבריאלי.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה שהרצח קשור כנראה להסתבכות של גבריאלי בהלוואות בשוק האפור. הנרצח הוא עבריין מוכר למשטרה ושייך למשפחת גבריאלי, שבשנים האחרונות עלה שמה בקשר למספר פרשיות פליליות.

לחדשות 2 נודע כי ביום שישי בילה גבריאלי במועדון לילה, שם התפתחה קטטה בינו לבין חבורת צעירים, על רקע רומנטי.

במשטרה חושדים שגבריאלי חוסל, כחלק ממלחמת משפחות הפשע בעולם התחתון. מפקד מרחב איילון במשטרה, סנ"צ ערן קמין אמר כי "סיירת הביטחון של העיר חולון איתרה את האופנוע שלו. סרקנו את השטח ושם איתרנו את הגופה הירויה, כל הכיוונים נחקרים".