רשת רבוע כחול מסבה סניפי שפע שוק נוספים לסניפי מגה בול

המהלך משקף את האסטרטגיה של רבוע כחול לבסס את מותג הדיסקאונט מגה בול, לא רק בשולי הערים אלא גם במרכזן

רשת רבוע כחול מסבה 3 סניפים נוספים ברשת שפע שוק לסניפי מגה בול - כך נודע ל"גלובס". מדובר בסניפי שפע שוק המצויים במגדל-העמק, בית-שאן ובטבריה, שגודלם 1,500-2,000 מ"ר.

לפני ימים אחדים חנכה הרשת סניף של מגה בול בשדרות שהחליף סניף של שפע שוק.

הסבת הסניפים משקפת את האסטרטגיה של רבוע כחול לבסס את המותג מגה בול, לא רק בשולי הערים אלא גם במרכזן, כמותג דיסקאונט המתאים לריכוזי אוכלוסיה חלשה יחסית. בעוד ששופרסל פועלת עם מותג הדיסקאונט שופרסל דיל רק מחוץ לערים ובשוליהן, הוחלט ברבוע כחול לפעול עם המותג מגה בול גם בתוך הערים, במסגרת סניפים בינוניים.

הרשת מפעילה היום סניפי מגה בול גם בשכונת תל כביר בתל-אביב, בתחנה המרכזית בתל-אביב ובקניון חדרה. פעילות זו עשויה להחריף את התחרות בין הרשתות בתוך הערים.

רשת שפע שוק, שהיתה פורמט של רבוע כחול הן לאוכלוסיה החרדית והן למרכזי אוכלוסיה חלשה, מנתה בשיאה 46 סניפים. 6 מתוכם הוסבו למגה בעיר ו-22 מוסבים למגה בול - כך שבסופו של דבר תישאר שפע שוק עם 18 סניפים, כולם במרכזי אוכלוסיה חרדית.

בנוסף, עם השקת מגה בול לפני כחודשיים, השיקה הרבוע הכחול מותג פרטי תחת השם "מגה". לפני ימים אחדים הרחיבה הרבוע הכחול את שיווק המותג הפרטי, גם לסניפי מגה בעיר.