אלי יצפאן מקפיץ את ויסוצקי לראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הסרטון בכיכובו של יצפאן, באמצעות יהושע TBWA, זכה ל-23.4% אהדה ; סרטון הדובים של אורנג' - הזכור ביותר השבוע עם 13.3%

הפרסומת לתה ויסוצקי, באמצעות יהושע TBWA ובכיכובו של אלי יצפאן, היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע. הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה של 23.4% - שיעור נמוך במעט מממוצע האהדה החצי שנתי, העומד כעת על 24.8%. עוצמת האהדה לפרסומת של תה ויסוצקי עומדת על 0.9, מה שמעיד על כך ששיעור האהדה של הפרסומת נמוך ב-10% מממוצע הפרסומות האהובות בחצי השנה האחרונה. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 6.4%, מה שמציב אותה במקום השלישי בטבלת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא הפרסומת של אורנג' באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. הפרסומת זוכה לשיעורי זכירה של 13.3%, הגבוהים מממוצע הזכירות החצי-שנתי העומד על 11.1% - שיעור הזכירות של הפרסומת גבוה ב-20% מהממוצע. גם שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ועומדים על 22.4%, מה שמציב את הפרסומת במקום השני בטבלה.

הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות יהושע TBWA, אינה משודרת מזה כחודש אך ממשיכה להיכנס לטבלת הזכורות והאהובות. הפרסומת זוכה במקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות, עם 4.2%, ובמקום השלישי בטבלת הפרסומות האהובות עם 12.2%. הפרסומת של סלקום, באמצעות גיתם BBDO, היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה בזמן מדיה המגיעה על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום לכ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון. הפרסומת מגיעה למקום הרביעי בטבלת הזכורות עם שיעורי זכירה העומדים על 4.8% ולמקום השישי בטבלת הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה העומדים על 6.9%.

גם השבוע חלה עלייה מתונה בהשקעה בפרסומות והחסויות. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי חלה עלייה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע מ-184 ל-214. בהיקף זמן המדיה נרשמה עלייה של כ-35% והשבוע סך ההשקעה עומד על כ-34.4 מיליון דולר במחירי מחירון לעומת 22.5 מיליון בשבוע שעבר.