תפוצ'יפס - הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת

כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת חברת Twisted Fly עבור "גלובס" ; הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מוביל את הדירוג הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים

הקמפיין החדש של תפוצ'יפס הוא הקמפיין המדובר ביותר השבוע ברשת - כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת עבור "גלובס" חברת Twisted Fly. הפעילות של תפוצ'יפס כללה סדרת סרטוני טלוויזיה שהופצו ברשת, ופעילות באתר האינטרנט של המותג. הקמפיין מוביל את דירוג המדוברות הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים.

הקמפיין לתפוצ'יפס מציג דרכים שונות לעשיית פעולות שונות תוך כדי אכילת תפוצ'יפס. סרטוני הפרסומת, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מציגים צעירים בסיטואציות שונות, במסגרתן הם עושים פעילויות שונות באמצעות הרגליים, כדי שידיהם יהיו פנויות לאכילת תפוצ'יפס.

הקונספט הקריאטיבי של השארת הידיים פנויות לאכילת תפוצ'יפס היה מחולל השיחה העיקרי על הפרסומת והיווה 93% מהיקף השיחה. השיחה על הקונספט התחלקה באופן שווה בין השיחה על סרטוני הפרסומת, לשיחה על האתר שהעלתה החברה. כל אחד מהנושאים האלה היווה 43% מהשיחה על הקונספט. נושאי שיחה נוספים שעלו היו "מאחורי הקלעים של הפרסומת" (7%) וכן השיר של הפרסומת (7%).

הדיון בעשיית פעולות באמצעות הרגליים, ובפיתוח מיומנויות רגליים, היווה כאמור 43% מהיקף השיחה על הקונספט. מרבית ההתייחסויות לרעיון - כ-60% - היו חיוביות. אחדים אף ציינו כי בני ביתם מיישמים את הרעיון בחיים האמיתיים, ודיווחו שהם מקיימים תחרויות מיומנויות ברגליים. חלק קטן בלבד מהתגובות היו שליליות, בין אם בשל השילוב בין אוכל ורגליים, או בשל טענה לחוסר מקוריות של הרעיון.

במקביל נעשתה פעילות משלימה באתר האינטרנט שעלה במסגרת הקמפיין בו מוצגים מוצרים ומכשירים דמיוניים, המאפשרים להמשיך ולאכול תפוצ'יפס תוך ביצוע פעולות שונות. האתר החדש חולל גם הוא 43% מהשיח על הקונספט. הגולשים התייחסו בעיקר להלימה שבין האתר לבין סרטוני הפרסום, ולרמת הביצוע והאיכות של האתר. גם כאן, מרבית התגובות היו חיוביות (65%).

במקום השני בדירוג "הפרסומות המדוברות", עם כמחצית מהיקף השיחה ברשת, מדורגות הפרסומת של סלקום ומד"א, שהצליחו לייצר כל אחת היקף שיחה של 13% מסך השיחה על פרסומות ברשת השבוע. בפער לא גדול אחריהן מופיעות הפרסומת של אורנג', שעלתה בדירוג גם בשבוע שעבר (10% מהיקף השיחה), והפרסומת של יופלה (8% מהיקף השיחה).