תפוצ'יפס

כתבות אחרונות

 
נשיא JNF ארה''ב, ד''ר סול ליזרברם, ויו''ר קק''ל יפעת עובדיה לוסקי, חותמים על ההסכם / צילום: גבי ליפטון

ההסכם יוצא הדופן של קק"ל ו-JNF

שני הארגונים יתרמו יחד כ-50 מיליון דולר לתמיכה ביוזמות שיקום ובנייה מחדש של הקהילות בדרום ובצפון • אייל רביד, הבעלים של רשת ויקטורי, תורם למיזם של חנוך דאום, ובשטראוס משקיעים בשיווק חברתי • אירועים ומינויים

גלית חתן 09.09.2024
שטראוס מול אסם / צילום: Shutterstock

הניצחון של אסם, ההובלה של שטראוס: אלה מותגי המזון המועדפים

המותג במבה של אסם אומנם בראש הקטגוריה, אך מותגי שטראוס - שוקולד פרה, קפה טורקי, תפוצ'יפס ומילקי - מרכיבים את העשירייה הפותחת • האם המלחמה השפיעה על הצרכן? • מדד המותגים 2024

שירה ספיר 16.07.2024
טל בן פורת, מנכ''לית חטיבת המלוחים בשטראוס: יוחי קופלר, חקלאי ממושב דקל; יהודה אשש, מנהל מפעל המלוחים של שטראוס; ויענקל'ה כהן, ממציא התפוצ'יפס; בשיחה עם שירה ספיר בוועידת הדרום לעסקים של גלובס / צילום: כדיה לוי

"כל העולם מתמודד עם שאלת ביטחון המזון, חוץ ממדינת ישראל"

יוחי קופלר, מגדל תפוחי אדמה ממושב דקל, דיבר בוועידת הדרום לעסקים על חוסר ההתייחסות מצד המדינה לסוגיית ביטחון המזון: "כל חקלאי כל הזמן צריך להמציא את עצמו מחדש בתנאים קשים, עם מדינה שלא ממש עוזרת לו וללא מיכון שחוסך בכוח-אדם" • על החוויה שלו באירועי ה-7 באוקטובר אמר: "זה הרגיש כאילו כיפת ברזל התפוצצה"

מיטל וייזברג 04.06.2024
עמוס לביא בקמפיין תפוצ'יפס / צילום: צילום מסך מיוטיוב

אותנטיות מנצחת: החקלאי מקיבוץ נירים הופך את הפרסומת לתפוצ'יפס לאהובה ביותר

בזמן שכותרות "החקלאות במשבר" עדיין מהדהדות על המסך, עמוס לביא מקיבוץ נירים בעוטף זוכה לאהדת הצופים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר מבוססת על שיר מחאה, ובאלפרו מנצלים היטב את כל היתרונות של נונו

גלית חתן 15.02.2024

רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2019
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר

סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן

אילנית חיות 13.01.2015

אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף

בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח

אפרת אהרוני 11.02.2014

סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2014

הפרסומת של הוט עם "הבורר" ועידן אלתרמן - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע, ושיעורי האהדה נמוכים ב-20%

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2014
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי עדיין לא העלה קמפיין מקורי לשטראוס

תקציב המחלבות של שטראוס עבר לאדלר-חומסקי לפני כחצי שנה ■ משרד הפרסום "לעומק התודעה" קיבל את תקציב הדיגיטל והקד"מ של המותג תפוצ'יפס

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2013
ביסלי | לפני כולם

מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012

שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש

אילנית חיות 20.01.2013
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב המחלבות של שטראוס

שלמור-אבנון-עמיחי ישאיר בידיו את תקציב הפרסום של יטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים של שטראוס ■ באומן-בר-ריבנאי יקבל את תקציב הסלטים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 14.05.2012

שטראוס משיקה את "סדרת השף אייל שני" תחת המותג תפוצ'יפס

זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ תעלה קמפיין טלוויזיה, אינטרנט וטעימות בנקודות המכירה

שירות גלובס 07.07.2011

שטראוס מגיעה ל-YouTube: משיקה סדרה לקידום המותג תפוצ'יפס

מדובר בסדרת אינטרנט בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", שיצרה חברת התוכן The Box ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל

נועה פרג 14.02.2010

במבה הוביל את מכירות החטיפים ב-2009 - ואחריו תפוצ'יפס

ביסלי, צ'יטוס ודוריטוס ניצבים במקומות השלישי, הרביעי והחמישי כחטיפים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי ■ מכר שוק החטיפים בישראל עומד על כ-747 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 04.02.2010

שטראוס משיקה צ'יפס לילדים שיתחרה בבמבה

תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%

אילנית חיות 29.06.2009

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2