החל שיווק צים סנטרס בית שאן: 13 אלף מ"ר, בכ-35 דולר לחודש

צים גרופ תשקיע כ-100 מיליון שקל בבנייה, שתכלול כפר בסגנון תאילנדי ובו 100 בקתות אירוח

החל שיווק המרכז המסחרי צים סנטרס בית שאן של צים גרופ, שבבעלות האחים עדי ורני צים. על השיווק אחראים ליאור הרשמן ומורן הראל מעטיה נכסים והשקעות.

המרכז, בשטח מתוכנן של 13 אלף מ"ר להשכרה, ממוקם בציר אזור התעשייה הצפוני של בית שאן, על כביש 71 (העובר בעמק יזרעאל ועמק בית שאן), בקטע שמתחבר לכביש 90 (אילת-מטולה).

עלות הבנייה המוערכת של המרכז עומדת על 100 מיליון שקל, ולפי ההערכות שכר הדירה הממוצע יעמוד על 35 דולר למ"ר לחודש. במקום מתוכננות 800 חניות. בנוסף למרכז המסחרי מתוכנן גם כפר תאילנדי על פני 34 דונם, שיכלול כ-100 בקתות בסגנון תאילנדי.

כמו בשאר המרכזים המסחריים שמקימה צים גרופ, גם צים סנטרס בית שאן יוקם סביב סופרמרקט מרשת מחסני כמעט חינם, שגם היא בבעלות האחים צים. "למיקום של הפרויקט יש חשיפה לכל מי שחוזר מאזור הכנרת לכיוון תל אביב", אומר הרשמן, "וכמובן לכל מי שנוסע מתל אביב לעפולה ולטבריה".

במסגרת שלב השיווק מתנהלים מגעים עם המשביר לצרכן וניו פארם, וכן עם רשתות אופנה ובהן קסטרו, פוקס, RG512 וסקטור ספורט. בנוסף מתנהלים מגעים מול א.ל.ם וטרקלין חשמל, וכן רשת cafe cafe ו-Ace.

הפרויקט מתוכנן לעבוד בסופי שבוע. "אנחנו יוצרים לבית שאן מרכז מודרני ומעוצב ביותר", אומר הרשמן, "ולמעשה מביאים את המרכז לפריפריה. אנחנו מאמינים בקונספט שמשלב אופנה, בתי קפה, מסעדות וכל חנויות הצריכה, יחד עם סופרמרקט וחנויות עשה זאת בעצמך".

לצים גרופ עוד תשעה פרויקטים הממותגים צים סנטרס. אלה ממוקמים ברמלה (11 אלף מ"ר בנוי), בנתיבות (11 אלף מ"ר בשלבי בנייה), בנהריה (כ-5,000 מ"ר בשלבי בנייה), במעלות (קניון סגור בשטח 9,000 מ"ר בשלב הכנה לבנייה), באריאל (21 אלף מ"ר בשלב הכנה לבנייה), בטבריה (כ-5,000, בשלב הכנה לבנייה), בערד (13 אלף מ"ר בשלב ההיתרים), בפתח תקוה (פרויקט לב סביונים, 7,500 מ"ר בשלב ההיתרים) ובקרית ים (כ-10,000 מ"ר בשלבי תכנון). *