ירון דור פורש מתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי

זאת לאור תקנון האיגוד, הקובע כי בראשו יעמוד רק מי שמייצג גוף מפרסם ; דור פרש מתפקידו כמנכ"ל בסט ביי ביולי 2008 ; בחירות חדשות לתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי אמורות להתקיים תוך 90 יום

יו"ר איגוד השיווק הישראלי (איגוד המפרסמים), ירון דור, הודיע כי הוא פורש מתפקידו לאור תקנון האיגוד, הקובע כי בראשו יעמוד רק מי שמייצג גוף מפרסם. כפי שפורסם ב"גלובס" הפגישה היתה פגישת פרידה מדור, שאחריה לפי התקנון אמורות להתקיים בחירות חדשות תוך 90 יום.

תקנון האיגוד קובע כי בראש האיגוד יכול לעמוד אך ורק אדם הנמנה על חברה מפרסמת. עם זאת, במקרה שאדם עוזב את תפקידו הוא יכול להמשיך לנהל את האיגוד במשך 3 חודשים במהלכם הוא אמור להשתלב בעבודה חדשה בגוף מפרסם. דור פרש מתפקידו כמנכ"ל בסט ביי ביולי 2008, אך נשאר עובד של החברה למשך מספר חודשים, ומניין 3 החודשים החל מאוקטובר בלבד.

אין זאת הפעם הראשונה בה המשרה של דור באיגוד המפרסמים מקבלת תפנית בשל שינויים בקריירה שלו. דור, ששימש בעבר בתפקיד מנכ"ל ניו פארם במשך 5 שנים, התמודד על תפקיד יו"ר האיגוד במסגרת תפקידו כסמנכ"ל השיווק בשופרסל. אך פחות משנה לאחר שנכנס לתפקיד הועמדה האפשרות שימשיך בתפקיד בסימן שאלה לאחר שעבודתו בשופרסל נפסקה.