לא רק ברצלונה: "המירוץ למיליון" הביסה את המשחק של מכבי תל-אביב

פרק הפתיחה של תוכנית הריאליטי החדשה של רשת, ששודר מול משחק הכדורסל מכבי ת"א-ברצלונה, גרף 26% רייטינג ; "ארץ נהדרת" מובילה את הטבלה ; "הישרדות" במוצ"ש לא נכנסה לטבלת 10 התוכניות הנצפות

על אף משחק הכדורסל האטרקטיבי של מכבי תל-אביב ששודר בערוץ 10, רשת הצליחה להציג רייטינג גבוה יחסית לפרק הפתיחה של "המירוץ למיליון" ששודר ביום חמישי, רייטינג אשר הסתכם ב-26% בקרב משקי-בית יהודיים ו-610 אלף צופים פרטיים. משחק הכדורסל רשם רייטינג של 13% ומוקם מחוץ לעשירייה הפותחת.

יחד עם זאת, ובפער משמעותי, במקום הראשון בטבלה השבועית מדורגת גם השבוע, "ארץ נהדרת" של קשת, שרשמה רייטינג ממוצע של 32.3% בקרב משקי-בית יהודיים ו-802 אלף צופים פרטיים.

במקום השלישי בטבלה מהדורות החדשות של ערוץ 2, עם רייטינג ממוצע של 23%. מדובר ברייטינג גבוה מעט מהממוצע הרגיל, ככל הנראה לאור הקרבה לבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב. יש לציין כי שלושת ערוצי הטלוויזיה: 2, 10 והערוץ הראשון, נערכים למשדרים מיוחדים ביום הבחירות.

במקום הרביעי נמצאת "עובדה" של קשת, שרשמה השבוע רייטינג ממוצע של 21.2% בקרב משקי-בית יהודיים ו-471 אלף צופים פרטיים. במקום החמישי מהדורת חדשות 2 של שבת ששודרה אמש עם רייטינג ממוצע של 20.8%.

רשת מובילה השבוע את טבלת 10 התוכניות המובילות במספר התוכניות שהצליחה להכניס לטבלה - 5 תוכניות, לעומת 2 לקשת, שתיים לחברת החדשות ותוכנית אחד לערוץ 10 - "הישרדות" ששודרה ביום רביעי ורשמה רייטינג ממוצע של 20.8% בקרב משקי-בית יהודיים, ו-507 אלף צופים פרטיים. "הישרדות" במוצ"ש לא נכנסה לטבלת 10 התוכניות הנצפות.

במקום הרביעי הטבלה השבועית ממוקמת התוכנית "עובדה," שעסקה בשבוע שעבר בעדות של איש שב"כ לגבי הלחימה בעזה. "עובדה" השיגה רייטינג של 21.2%.

תוכנית פתיחת העונה של "קצרים" הגיעה למקום התשיעי עם רייטינג של 19.4%.