החלו הפיטורים: נוקיה-סימנס מפטרת באופן מיידי 100 עובדים

דובר נוקיה-סימנס באירופה טען לפני כחודש בעקבות פניית "גלובס", כי החברה אינה מתכוונת להגיב על שמועות

קבל עצות אישיות לתיבת המייל שלך ממנכ"ל ג'וב אינפו - הירשם לניוזלטר קריירה ותעסוקה

חברת נוקיה-סימנס מודיעה היום (ב') על התחלת מהלך הפיטורים במסגרתו יפוטרו 100 עובדים. החברה פרסמה הודעה לעיתונות היום, כנראה על רקע רצונה לשלוט במידע שיפורסם לציבור ממקורות אחרים או על-ידי העובדים המפוטרים עצמם. נזכיר רק שדובר נוקיה-סימנס באירופה טען לפני כחודש בעקבות פניית "גלובס" כי החברה אינה מתכוונת להגיב על שמועות.

החברה מסרה היום שעל מנת לייצב את מצבה לטווח הארוך בקו מוצרי המתגים היא תפטר 100 עובדים במרכז הפיתוח שלה בהוד-השרון. קו המתגים למפעילי תקשורת שייך ליחידה העסקית המספקת פתרונות לקישוריות ברוחב-פס גבוה (Broadband Connectivity Solutions - BCS). היחידה העסקית מתכננת להתאים את סל מוצריה כך שיתאמו לדרישות המתפתחות של לקוחותיה ברחבי העולם ויענו לאתגרי השוק התחרותי. כתוצאה מן המהלך, צפויה היחידה העסקית BCS להפחית את מספר עובדיה במרכזי הפיתוח.

"נוקיה-סימנס נטוורקס מחויבת להמשיך ולהיות שותף עסקי יציב לטווח ארוך עבור לקוחותיה, להשקיע בסלקטיביות בתחומי המפתח, ולהתמקד ברווחיות החברה. "התמקדותנו בסדרת A-Series תאפשר לנו לתת מענה הולם לצורכי הלקוחות שלנו" אומר דרור נמירובסקי, מנהל נוקיה סימנס נטוורקס ישראל וראש היחידה העסקית של-Carrier Switches. "ההתאמות הכרחיות על מנת שהחברה תישאר בנתיב הנכון בתקופה קשה זו. אנו נטפל בכל העובדים בהגינות ובכבוד. ישראל תמשיך להיות מרכז מחקר ופיתוח חשוב עבור נוקיה סימנס נטוורקס, ותמשיך לשמש מרכז עסקי למתגים למפעילי תקשורת".

נוקיה-סימנס נטוורקס מדגישה, כי היא מחויבת להמשך הפעלתו של מרכז הפיתוח הישראלי של מתגים למפעילי תקשורת, וכי מערכי המכירות והתמיכה הטכנית בלקוחות נוקיה סימנס בישראל לא יושפעו מן המהלך. נוקיה סימנס נטוורקס ישראל היא אחד הספקים המובילים בישראל בהספקת ציוד עבור מפעילי התקשורת הגדולים בישראל, ובהם סלקום ופרטנר.