היחידה לחקירות הונאה בבריטניה פתחה בחקירה כנגד AIG מוצרים פיננסיים

החקירה כנגד חברה בת של חברת הביטוח AIG ;"מצאנו לנכון לבחון את הפעילות בבריטניה של חברת AIG מוצרים פיננסים על מנת לקבוע עם נעשו בה עברות פליליות" אמר חוקר ביחידה לחקירות הונאה

היחידה לחקירות הונאה בבריטניה הודיעה היום (ה') כי פתחה בחקירה מקדימה של פעילותה של חברת AIG מוצרים פיננסים, חברה בת בריטית של חברת הביטוח האמריקנית שהולאמה על ידי הממשל בארה"ב על רקע החשש כי לקריסתה יהיו השלכות קטסטרופליות.

הממשל האמריקני העביר בנובמבר ל- AIG סך של 150 מיליארד דולר כחבילת סיוע על מנת לעזור לחברה להמשיך ולתפקד כעסק חי על רקע פגיעתה כתוצאה ממשבר האשראי. חבילת סיוע זו ניתנה לחברה רק חודשיים לאחר ש-AIG קיבלה הלוואה בהיקף של 85 מיליארד דולר מהפדרל ריזרב.

היחידה דיווחה כי היא משתפת פעולה עם הרשויות האמריקניות, אשר כבר פתחו בחקירה של AIG מוצרים פיננסים. היחידה לחקירות הונאה הודיעה כי לחקירה אין קשר לחברת הביטוח AIG הפועלת בבריטניה או בכל מקום אחר.

"מצאנו לנכון לבחון את הפעילות בבריטניה של חברת AIG מוצרים פיננסים על מנת לקבוע עם נעשו בה עברות פליליות" אמר ריצ'רד אלדרמן, חוקר ביחידה לחקירות הונאה והוסיף: "נעשה שימוש בכוח המלא שמקנה לנו החוק על מנת לחפש מידע ולדבר עם אלו אשר יש להם מידע פנימי על פעילותה של החברה".

היחידה הודיעה כי היא זוכה לשיתוף פעולה גם מרשות ני"ע בבריטניה. כמוכן הודיעה כי AIG מוצרים פיננסים ו-AIG משתפות פעולה עם החוקרים.