חודשיים אחרי השקת רשת ההבי דיסקאונט "מגה בול", רבוע כחול נוקטת במהלך אסטרטגי נוסף במטרה לחזק את תדמיתה הזולה של הרשת.
הרשת הודיעה היום (ה') כי תקפיא את מחיריהם של 3,000 מוצרים שהוזלו לרגל השקת מגה בול, וזאת עד לתום השנה הנוכחית. מדובר במוצרים ממגוון קטגוריות, לרבות חומרי ניקוי, טיפוח, מוצרי צריכה, שימורים, משקאות, מוצרי תינוקות, בשר, מוצרים מצוננים ועוד.
כך, למשל, שוקולד "השחר" יימכר ב-8.90 שקל, שניצל תירס טבעול ב-28.50 שקל, טסטר צ'ויס 200 גרם ב-27.90 שקל, מארז שני קטשופ אסם ב-17.90 שקל, שמפו ומרכך "10" ב-11 שקל.
"באמצעות המהלך הזה אנחנו מקיימים הלכה למעשה את ההבטחה שלנו להיות הרשת הזולה ביותר", אומר גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול. "בשוק שבו המחירים ברשתות השיווק משתנים מדי יום, אנחנו מתחייבים למחירים זולים באופן קבוע ולאורך זמן. אין לי ספק שהמהלך יגדיל את נאמנות הלקוחות לרשת. ברור שבאופן זה הלקוחות ילמדו את מחירי המוצרים המובילים בסל שלהם בעל-פה, דבר שיקל עליהם להשוות אותנו עם המתחרים".
רשת מגה בול, שהושקה בסוף דצמבר 2008, מונה היום 39 סניפים. היקף ההשקעה השנתי בהשקה ופרסום הרשת עומד על 30 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.