דאור פישר, שחקן מכבי ת"א, נפצע בינוני בקטטה ומאושפז באיכילוב

(עדכון) האמריקני של קבוצת הכדורסל ושחקנה המצטיין העונה, עבר ניתוח לאחר שנקלע הלילה לעימות מול מספר בליינים מחוץ למועדון בעיר, ונפגע בראשו מחפץ זכוכית ; טריי סימונס, ששהה עימו במקום, פינה אותו לבית החולים

דיאור פישר, סנטר מכבי תל אביב ואולי השחקן המצטיין שלה עד כה העונה, עבר היום (שני) ניתוח בראשו בבית החולים איכילוב, לשם הגיע פצוע בדרגת חומרה בינונית לאחר שהיה מעורב הלילה בקטטה מחוץ למועדון המנדיס התל אביבי. השחקן מצוי כרגע בחדר התאוששות.

פישר נקלע לעימות עם מספר בליינים, שניפצו בקבוק זכוכית על ראשו ונמלטו מהמקום, כאשר חברו לקבוצה, טריי סימונס, שהה עימו, ואף היה זה שפינה אותו לבית החולים. ממשטרת ישראל, שמחזיקה בקלטות הווידאו של המקרה, נמסר כי הארוע מוכר לה, אך נכון לעכשיו אין עצורים או חשודים בפרשה. החקירה הוטלה על מחלק התשאול של מרחב ירקון.

עם פישר שוהים באיכילוב אביו, שהגיע לבקרו בישראל, מנכ"ל מכבי, גור שלף, ורופא הקבוצה, ד"ר נתן סרבו. דובר המועדון, ניצן פררו, אישר את הדברים וסיפר: "פישר הותקף מחוץ למועדון במהלך הלילה ונפצע במצחו ובלחיו. הוא מטופל בבי"ח איכילוב". השחקן, כמעט מיותר מלציין, יחמיץ את המשחק מול אלבה ברלין בחמישי.

"הוא הגיע לפה לפנות בוקר במצב בינוני עם חתך בפנים שמערב את עצב הפנים", סיפרה דוברת בית החולים איכילוב, אביבה שמר. "כרגע הוא מצוי בחדר ניתוח ועובר ניתוח מיקרו-כירורגי (כירורגיה פלסטית). הוא נכנס לניתוח, ובשלב הזה מוקדם לדבר על תקופת החלמה. כשיסיים את הניתוח נהיה יותר חכמים. זה חתך מאוד עמוק בפנים, ואנחנו מאוד מקווים שלא יגרם לו נזק לצמיתות". בביה"ח יקיימו ב-15:00 מסע"ת בה ידווחו על מצבו של פישר.

כזכור, רק לפני קצת למעלה משנה, שחקן אחר של מכבי דאז, וויל ביינום, היה מעורב בקטטה מחוץ למועדון הג'י ספוט, שהסתיימה במעצרו בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח. לאחר מספר חודשים הודיעה המשטרה על סגירת התיק נגד הרכז.