יורוקום תקשורת דיגיטלית מצמצמת את כוח-האדם עקב מעבר למיקור חוץ של פעילות ההתקנות

שינויים נעשו גם ברמת העובדים הזמניים שהחברה העסיקה לצורך פרוייקטים שונים, ולכן נאלצים בימים אלה לעזוב את החברה כמה עשרות עובדים בסך-הכל

חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית עוברת שינויים פנימיים והתאמות בכוח האדם שלה וזאת בעקבות ההתפתחויות הכלכליות במשק. החברה מתכוונת להוציא פעילויות מסורתיות כמו התקנת מסכים וכדומה, למיקור חוץ וכתוצאה מכך צפויים כמה עשרות עובדים לסיים את תפקידם.

במקביל צפויה החברה לגייס עובדים לפעילותה בתחום המרכזיות שלדברי מקורות דווקא נמצא בצמיחה.

יורוקום תקשורת דיגיטלית שבבעלות שאול אלוביץ היא אחת המשווקות והמפיצות הגדולות בארץ בתחום מסכי הטלוויזיה ומוצרי התקשורת למיניהם. החברה משווקת בעיקר את המותג פנסוניק ולצורך ההתקנות היא החזיקה באופן מסורתי עשרות עובדים שהתקינו מסכים בכל הארץ.

כעת בעקבות המצב ולאור תהליכי התייעלות שהחברה נאלצת לעבור בדומה לחברות רבות במשק, החליטה הנהלת החברה להוציא החוצה למיקור חוץ את פעילות ההתקנות על מנת להתמקד בתחומים שהיא יותר חזקה. שינויים נעשו גם ברמת העובדים הזמניים שהחברה העסיקה לצורך פרוייקטים שונים ולכן נאלצים בימים אלה לעזוב את החברה כמה עשרות עובדים בסך הכל.

מהחברה נמסר: "כחלק מתוכניות העבודה של יורוקום תקשורת דיגיטלית לשנת 2009 הוחלט להעתיק חלק מפעילויות החברה, שאינן מפעילויות הליבה, ולהעבירן למיקור חוץ. במסגרת זאת פוטרו כ-30 עובדים ולחלקם אף נמצאה עבודה אצל קבלני המשנה של החברה. במקביל, מדווחת החברה על גיוס עובדים חדשים לחטיבות פתרונות התקשורת".