מזרן עמינח ומיץ ספרינג ב"הישרדות" - הם מהלכי התוכן השיווקי המוצלחים של פברואר

Effect-TV: החיבור של עמינח וספרינג ב"הישרדות" נעשה כחלק מהפרסים שניתנו למשתתפים, ובכך יצר נראות גדולה למותג ולערכיו ; במקום השלישי: פעילות התוכן השיווקי של חברת הנסיעות איסתא ב"המרוץ למיליון"

מדד התוכן השיווקי של פברואר עומד בסימן תוכניות הריאליטי שמציפות את המסך. פעילות התוכן השיווקי של עמינח בתוכנית "הישרדות" היא הפעילות השיווקית האפקטיבית ביותר בחודש פברואר לפי מדדי BCE Quality Index של חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" המספקת מדדים איכותיים וכמותיים לבקרה וניתוח של הצלחת מהלכי תוכן שיווקי והחזר ההשקעה.

הצגת המותג החלה בעת ההכרזה על משימת הפרס וכללה נראות חזקה במגוון צילומים מקרוב ומרחוק. בהמשך, נוכחות המותג נמשכה במהלך התוכנית עם סיום המשימה והענקת הפרס לקבוצה הזוכה, תוך הדגמת השימוש במותג לאחר מכן בהמשך התוכנית כאשר השבט הזוכה חזר איתו למחנה. שלב השימוש במותג שניתן לקבוצה הזוכה העצים את תחושת החוויה הגדולה שבידלה בינם לבין הקבוצה השנייה, והמחישה את עוצמת הזכייה במיטה המפנקת שסייעה להם לישון טוב יותר. פעילות התוכן השיווקי המבוססת על הפרס הספציפי המהווה חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, ממחישה את הניגודיות החזקה בין הסיטואציה המאתגרת שבה נמצאים המתמודדים באי לבין תחושת היום יום שחסרה להם.

גם במקום השני ממוקמת פעילות ב"הישרדות": המותג ספרינג Tea שאף היא נעשתה במסגרת משימת הפרס. פרט לאזכורים עם מסרים שיווקיים ואזכורים נוספים העוסקים במגוון הטעמים הרחב של המותג, כללה הפעילות גם נראות חזקה שהתבטאה בתצלומי תקריב ברורים וארוכים. במקום השלישי מדורגת הפעילות של חברת התיירות איסתא בתוכנית "המרוץ למיליון". בפרק הפתיחה של התוכנית בוצעה ההזנקה הרשמית של המרוץ באמצעות הפניית המשתתפים במרוץ לדוכני איסתא בנתב"ג. בשלב העוקב ניתן היה לראות את המשתתפים מגיעים בריצה לדוכני איסתא בשדה מה שיצר נראות טובה וכל אחד מהזוגות מחפש את הטיסה.

במקום הרביעי במדד ממוקמת פעילות מותג דגני הבוקר של תלמה בתוכנית "הישרדות" - גם היא במסגרת משימת הפרס. השימוש במותג הצליח להוציא מהמתמודדים עדויות נרגשות של טעם הבית שהפרס העניק להם והצפייה במתמודדים אשר זכו בפרס סועדים את ארוחת הבוקר עם הדגנים מינפה את הנוכחות של המותג.

מנתוני המדד עולה כי הממוצע הענפי לחודש נובמבר עומד על 5.42 נקודות מתוך 10 אפשריות המשקף עלייה חזקה קלה מנתוני חודש ינואר (5.15) וזאת בעיקר בזכות עליית תוכניות הריאליטי לפריים-טיים. סה"כ כמות המותגים שביצעו פעילויות החודש עלתה גם היא וזאת לאחר מספר חודשים בהן היא הייתה במגמת ירידה.