פסגת הנדל"ן של "גלובס" תעלה מושב מיוחד שיעניק תמונת מצב על ענף הנדל"ן ומבט לעתיד

יובל זעירא, מנהל מחלקת המחקר בבית ההשקעות IBI, וירון ביבי, מנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל, ישתתפו בדיון אותו ינחה יוסי גורדון, מנכ"ל התאחדות הקבלנים והבונים בישראל

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, בשיתוף התאחדות הקבלנים ובנק מזרחי-טפחות, תעלה מושב דיון מיוחד שיעניק תמונת מצב על ענף הנדל"ן ומבט אל לעתיד.

יובל זעירא, מנהל מחלקת המחקר בבית ההשקעות IBI, וירון ביבי, מנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל, ישתתפו בדיון אותו ינחה יוסי גורדון, מנכ"ל התאחדות הקבלנים והבונים בישראל.

זעירא יתייחס בדבריו על הנעשה בשוק ההון ועל המשבר בנדל"ן וידבר בין היתר על מניות הנדל"ן ואגרות החוב בבורסה המקומית מול הבורסות הזרות, מה חוזות אגרות החוב, מול אילו תתי-ענפים המשקיעים רגועים וממה הם חוששים, מה הם המאפיינים של אג"חים בתשואות נמוכות מול אלה שבתשואות גבוהות במיוחד, האם יהיה שוק של גיוסי הנפקות בעתיד הנראה לעין ועוד. בנוסף, זעירא יעניק תחזית שתסקור את היקפי הפדיון של חברות הנדל"ן בשנים הקרובות.

ירון ביבי יישא דברים על תוכניות שיווק הקרקעות של מינהל מקרקעי ישראל ועל היחסים בין המינהל לבין הקבלנים בתחום מכרזי הקרקעות.

פסגת הנדל"ן של "גלובס" היא גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירים מקהילת הנדל"ן בישראל ומקבלי החלטות ובין אורחים בכירים מהעולם. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם, יועלו לדיון המגמות האחרונות בענפי הנדל"ן השונים, הדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה: *5988