גלעד אלמוגי, שיועד להיות מנכ"ל אפלייד מטיריאלס, עזב לטובת הקמת מיזם קלינטק

לאור ההזדמנויות שחיכו לאלמוגי באפלייד, העזיבה שלו היא מפתיעה ומראה שצפוף בצמרת ; בשלב זה נראה כי שרב הנסתר על הגלוי גם בנוגע למיזם אליו הוא פונה

ד"ר גלעד אלמוגי, מנהל חטיבת ה-Display-AKT של אפלייד מטיריאלס העולמית, עוזב במפתיע את החברה לטובת הקמת מיזם בתחום הקלינטק.

אלמוגי, שעובד באפלייד מזה 12 שנה, ניהל עד לפני שנה וחצי את הפעילות של החברה בישראל, אז עבר לארה"ב לתפקידו הנוכחי, לניהול החטיבה שמספקת מוצרים ושירותים לייצור מסכי תצוגה חדשים. מעמדה זו, של סגן נשיא בחברה העולמית, רווחו ההערכות כי אלמוגי יהיה בבוא היום מועמד לרשת את המנכ"ל הנוכחי, מייק ספלינטר.

לאור ההזדמנויות שחיכו לאלמוגי באפלייד, העזיבה שלו היא מפתיעה, ומראה שצפוף בצמרת.

בשלב זה נראה שרב הנסתר על הגלוי גם בנוגע למיזם אליו הוא פונה.

2008 הייתה שנה לא פשוטה עבור אפלייד העולמית. לאחר פיטורים של כ-1,000 עובדים בינואר, באו התוצאות המאכזבות של הרבעון השלישי, שגררו גל פיטורים נוסף.

בכירי החברה בארץ ובעולם אמנם סיפקו תגובות חיוביות ומפרגנות למהלך של אלמוגי. אולם, לצד האפשרות שמדובר במהלך בעל דמיון רב לזה שנקט שי אגסי לפני שנה וחצי, כשעזב תפקיד בכיר בענקית התוכנה הגרמנית SAP לטובת מיזם המכונית החשמלית Better Place, ייתכן מאוד שגם התקופה הלא פשוטה שעוברת אפלייד, שימשה מבחינת אלמוגי זרז לצאת לדרך חדשה.