חברת נירלט משיקה קמפיין לפסח בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

המהלך השיווקי כולל קמפיין חסויות בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9 ובאינטרנט, וקמפיין ייחודי במגזר החרדי במסגרתו תחלק נירלט עשרות אלפי תיקים ממותגים כתחליף לשקיות הניילון, לשמירה על איכות הסביבה

חברת נירלט יוצאת במהלך שיווקי נרחב לקראת פסח בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.

המהלך השיווקי כולל קמפיין חסויות בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9 ובאינטרנט, וקמפיין ייחודי במגזר החרדי במסגרתו תחלק נירלט עשרות אלפי תיקים ממותגים כתחליף לשקיות הניילון, לשמירה על איכות הסביבה.