חברת מכשירי תנועה, יבואנית פורשה, השיקה היום רשמית שלושה דגמים חדשים. בפלח הכביש-שטח השיקה החברה את גרסת הדיזל של הפורשה "קאיין". זהו הרכב הראשון אי-פעם של פורשה שמצויד במנוע דיזל. בחרטומו נמצא מנוע V6 עם הזרקה ישירה, שמייצר 240 כ"ס ו-56 קג"מ. הרכב מאיץ מאפס ל-100 קמ"ש ב-8.3 שניות ומגיע ל-214 קמ"ש. מחיר הקאיין דיזל עומד על 600 אלף שקל.
במקביל הושקו דגמי ה"בוקסטר" וה"קאיימן" הספורטיביים, שעברו לאחרונה מתיחת פנים ושדרוג. כלי הרכב מגיעים כעת בגרסה הבסיסית עם מנוע 2.9 ליטר במקום מנוע ה-2.7 ליטר בהספקים של 255 ו-265 כ"ס. מנוע ה-3.4 ליטר של הדגם הבכיר שודרג ומייצר 310 כ"ס בדגם הבוקסר ו-320 בדגם הקאיימן. על פי נתוני היצרן שני המנועים מציגים שיפור בביצועים עם הפחתה משמעותית בצריכת הדלק (עד %15) ובפליטת co2 (עד% 16).
שינויים נוספים כוללים תיבות הילוכים משודרגות מערכת בקרת יציבות מתקדמת יותר, בלמים מוגדלים וחישוקים חדשים. גם עיצוב הפנים והחוץ עבר שינויים קלים.
מחירי הבוקסטר מתחילים בכ-483 אלף שקל ואילו מחירי הקאיימן מתחילים ב-530 אלף שקל.
צבי נטע, מנכ"ל קבוצת "מכשירי תנועה", אמר כי למרות המצב הכלכלי והמיתון במשק ברבעון הראשון של 2009 נמכרו בישראל 16 מכוניות לעומת מכירת 11 מכוניות פורשה בלבד ברבעון הראשון של שנת 2008. לדבריו, על כבישי ישראל נוסעים כיום כ- 420 רכבי פורשה כולל.
מחיר הבוקסטר הבסיסית מתחיל ב-483,900 שקל, בכדי לרכוש בוקסטר S יאלץ להיפרד הלקוח ממינימום של 579,900 שקל. המחיר ההתחלתי של הקאיימן עומד על 530 אלף שקל והקאיימן S תעזוב את הסוכנות בשביל לא פחות מ-650 אלף שקל. הקאיין דיזל מוצע ללקוחות במחיר של 599 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.