"פסגת הנדל"ן" 2009 תועבר בשידור חי למנויי "גלובס" בעלי מכשיר סלולרי תומך דור 3

זאת באמצעות "כוכבית 22 Live" ; שידור הווידאו של "פסגת הנדל"ן" התאפשר בעקבות שיתוף-פעולה בין "גלובס" לחברת החדשות של ערוץ 2

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, בשיתוף התאחדות הקבלנים ובנק מזרחי-טפחות, שתיערך ב- 1.4.2009, תועבר בשידור וידאו חי בסלולרי, לבעלי מכשיר סלולרי תומך דור 3.

שידור הווידאו של "פסגת הנדל"ן" התאפשר בעקבות שיתוף-פעולה בין "גלובס" לחברת החדשות של ערוץ 2. השידור יועבר גם באמצעות "כוכבית 22 Live".

שידור "פסגת הנדל"ן" יתבצע באמצעות מערכת טכנולוגית משולבת חדשנית של חברת LiveU, המאפשרת את השידור לסלולר ולמסך דרך אולפן חברת החדשות.

לתכנים המשודרים יצורפו כותרות של הנאמר בפאנלים ושמות הדוברים, בפורמט של שידור חי בטלוויזיה.

לדברי דני שדה, סמנכ"ל חדשות ערוץ 2: "מדובר בצורת שידור חדשנית המעניקה לצופה חוויית צפייה של שידור טלוויזיוני אל מכשיר הטלפון הנייד באיכות מצוינת, ומעבירה לו את המידע והתכנים בצורה הטובה ביותר. למעשה, ניתן לשדר שידורים חיים מכל מקום ובכל זמן. זהו יתרון משמעותי שלא היה קיים עד כה".

פסגת הנדל"ן של "גלובס" היא גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירים מקהילת הנדל"ן בישראל ומקבלי החלטות ובין אורחים בכירים מהעולם. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם, יועלו לדיון המגמות האחרונות בענפי הנדל"ן השונים, הדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה: *5988