הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד רשת סוחרי הנשים שנחשפה לאחרונה בת"א

8 גברים נאשמים באיתור, קנייה ומכירה של נשים מחבר העמים למטרות זנות ; אחת הנשים אף אוימה באקדח והוכתה קשות כשאחד הנאשמים חשד בה כי היא מתכוונת לדווח על המעשים

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

בתל-אביב פעלה רשת מסועפת של הברחה סדרתית, סחר וסירסור בנשים - כך עולה מכתב האישום שהגישה הבוקר (א') פרקליטות מחוז תל-אביב כנגד 8 גברים.

בכתב האישום, הכולל 23 אישומים, מפורטים שורת מעשים חמורים של סחר בנשים, סרסור נשים, החזקת דירות ששימשו כמכוני ליווי, קשירת קשר לביצוע פשע, איומים, זיופי מסמכים, כליאת שווא ועוד.

8 הנאשמים - רמי סבן, טימור מלכה, דוד מוראידי, יעקב מוראידי, ראובן חודיאנטוב, קובי אלימלך, גולן אזרד ושלמה דוקרקר - הובאו היום לבית המשפט המחוזי בתל-אביב לדיון במעצרם עד תום ההליכים.

כתב האישום מגולל רשת מתוכננת היטב שעסקה באיתור הנשים, הבאתן ארצה ושידולן לזנות. הנאשמים הביאו נשים מחבר העמים, הבריחו אותן לישראל דרך הגבול המצרי, ומכרו אותן למכוני ליווי לצורך העסקתן בזנות.

הנשים עברו "אומדן איכות"

הרשת פעלה כעסק לכל דבר. על-פי האישום, מאות נשים הוברחו ונמכרו בצורה זו. טרם תחילת עבודתן ביקשו הנשים לחשוף את גופן לשם "אומדן איכות", כדי לראות שאינן נושאות צלקות או פצעים.

על כל אישה שנמכרה קיבלו הנאשמים סכומים של 5,000 עד 7,000 דולר, ובנוסף קיבלו 30% מרווחיה של כל אישה. בדרך זו הצליחו הנאשמים להרוויח מיליוני שקלים.

מלבד הסחר והמכירה חושף כתב האישום את היחס המזעזע להן זכו הנשים. באחד המקרים חשד אחד הנאשמים כי אחת הנשים מתכוונת לדווח על מה שעובר עליה. החשוד החל "לתקוף שלא כדין את האלמונית על-ידי כך שבעט בה בכל חלקי גופה, הכה באגרופיו בפניה וזרק אותך בתוך החדר", נכתב בכתב האישום. "אחר-כך חזר, הצמיד אקדח לראשה ואיים עליה באמצעותו".

דרש יחסים לסביים - ונעל את אחת הבנות לשבוע

רמי סבן, ראש הכנופייה המעורב בכל סעיפי האישום, "מככב" ב-75 העמודים של המסמך המזעזע. באחד מהאישומים עולה כי סבן דרש משתיים מהנערות לקיים יחסים לסביים ביניהן, וכשלא הסכימו - תקף אחת מהן ונעל אותה בחדר במשך שבוע ימים.

עוד עולה מכתב האישום כי יחד עם 3 נאשמים נוספים פתח סבן מועדון זנות בקפריסין, שיסווה את מקור הרכוש הלא חוקי שנצבר על-ידם בישראל.