אספן נדל"ן תתקין מערכת סולארית בהספק של 50 קילוואט בפארק ההיי-טק בכפר-סבא

המתקינה, סולארפאוור: "נמצא ערוץ השקעה חלופי ירוק. לצד תרומה לסביבה, מובטחת לחברת אספן תשואה של 10% על התקנת המערכת"

קבוצת אספן , המנוהלת ע"י אילן גיפמן, העוסקת בנדל"ן מניב בארץ ובחו"ל, הודיעה היום (ג') כי החברה הבת, אספן נדל"ן , חתמה עם חברת סולארפאוור על הקמת תחנת כוח סולארית, בהספק של 50 קילוואט, על גג מבנה שבבעלותה בפארק ההיי-טק בכפר-סבא.

מצד קבוצת אספן צעד זה נחשב כהצהרת כוונות לשילוב אנרגיה סולארית בפרויקטים שלה - גם בישראל.

לדברי מר אילן גיפמן, מנכ"ל הקבוצה: "מדובר בעסקה ראשונה בה אנו רוכשים מתקן סולארי לייצור חשמל על גג מבנה בבעלותנו בכפר-סבא. העסקה מתבצעת באוריינטציה של נדל"ן מניב, 'שוכר עוגן' - חברת החשמל, לתקופה בת 20 שנה, בתשואה צפויה בשיעור של 10%, הסכם שירות ותחזוקה למשך 20 שנה, מימון סגור בשיעור של 80% בריבית 1.3%+P, פירעון קרן ההלוואה בשיעור 7% בשנה. בעסקה זו תקענו יתד לקראת כניסה אסטרטגית לתחום בארץ ובחו"ל".

לדברי גיא מיכלין, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת סולארפאוור: "אם בתחילת הדרך עיקר הביקוש למערכות מחוברות רשת הגיע מהמגזר הפרטי והחקלאי, הרי שלאחרונה, עם התבגרות השוק, אנו רואים רובד חדש של לקוחות בשוק- חברות נדל"ן, חברות יזמיות וחברות תעשייתיות, עבורן מדובר בהשקעה כלכלית-פיננסית סולידית בעלת תשואה של למעלה מ-10% ונטולת סיכון, שבצידה תרומה סביבתית. אנו גאים להיות החברה שתתכנן ותבצע את המערכות הסולאריות עבור אספן נדל"'ן".