שופרסל משיבה מלחמה: התלוננה לרשות השנייה על הטעיה לכאורה בקמפיין של מגה בול

בעקבות כך נדרשה רבוע כחול להכניס שינויים בקמפיין של מגה "הסל הזול ביותר לפסח" ; בשבוע שעבר התלוננה רבוע כחול, הבעלים של מגה, בפני הרשות השנייה כי שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים בקמפיין שלה

המאבק בין רשתות השיווק על פרסום "הסל הזול ביותר" לחג הפסח עולה מדרגה. בשבוע שעבר דיווח "גלובס" כי רשת רבוע כחול , המפעילה את הפורמט מגה בול, הגישה לרשות השנייה תלונה בנוגע לפרסום של רשת שופרסל לגבי המחירים של שופרסל דיל. התלונה התייחסה לפרסום שהתבסס על סקר מחירים שהתפרסם ב"מעריב".

בעקבות פניית רבוע כחול ביצעה הרשות השנייה בדיקה, קבעה כי הפרסומת של שופרסל דיל עלולה להטעות את הצופה הסביר, וחייבה את שופרסל לציין בקריינות כי מדובר במחירים של 8 סניפים בלבד.

לטענת רבוע כחול, במסגרת הסקר הציגה שופרסל דיל מחירים שלא תקפים לכאורה ברוב סניפיה, וכתוצאה מכך יצאה לכאורה זולה מהרשתות האחרות, וב-25% ממגה בול. לאחר הפרסום יצאה רשת שופרסל בקמפיין, בין היתר בטלוויזיה, המציג את תוצאות הסקר. רבוע כחול טענה כי שופרסל מסרה מחירים הנהוגים (בעקבות מבצעים) ב-8 סניפים בלבד מתוך 38 סניפים (20%), וכי היו אי-דיוקים רבים במחירים.

שופרסל דיל, כאמור, השיבה מלחמה ופנתה בתלונה משלה לרשות השנייה, וסופו של דבר שהרשות השנייה באה הפעם בדרישה אל רבוע כחול לתקן את תשדיר הפרסום של מגה - שממנו משתמע לכאורה כי הרשת זולה מהמתחרים בכל סניפיה - כך שתובהר בו זהות המתחמים שבהם מגה זולה מהמתחרים, כשמדובר ב-3 מתחמים בלבד.