בניסיון להשיג דריסת רגל בשוק המוזיקה האינטרנטית המתפתח, הודיעה
יאהו על שיתוף-פעולה עם מספר ספקיות מוזיקה מקוונות. זאת, במסגרת השקת הגירסה החדשה של אתר יאהו מיוזיק.
השירות המחודש מרכז עבור הגולשים קישורים למאות שירותי מוזיקה הזמינים ברשת - בתשלום ובחינם. יאהו השיקה גרסת בטא של האתר המחודש, שתהיה פתוחה לכל הגולשים. עבור כל לחיצה על קישור באתר, תקבל יאהו תשלום מספקית המוזיקה הרלבנטית.
מהלך זה של יאהו מתרחש כשנה אחרי שהודיעה על סגירתו של שירות המוזיקה העצמאי שלה, ועולה בקנה אחד עם רצון החברה לשלב בשירותים אותם היא מציעה מוצרים שפותחו על-ידי חברות אחרות.
המבקרים באתר יוכלו להוריד מאתרים בתשלום כמו אמזון ו-iTunes ויוכלו לצפות בחינם בקליפים באתר שיתוף סרטוני הווידיאו YouTube והאזנה לתחנות רדיו בסטרימינג. האתר המחודש יכיל מוזיקה ותוכן אודות יותר מ-500 אלף מוזיקאים - כפול מאשר בגרסה הקודמת.
לפי נתוני חברת המדידה comScore, יאהו מיוזיק היה אתר המוזיקה השני במידת הפופולריות בקרב גולשים בארה"ב בחודש דצמבר, עם 19.6 מיליון מבקרים. האתר המוביל באותו החודש היה AOL של קבוצת טיים-וורנר, עם 24.6 מיליון מבקרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.