באלמר עדיין לא אמר את המילה האחרונה: יאהו ומיקרוסופט חזרו למו"מ על מיזוג עסקי החיפוש והפרסום באינטרנט

בשבוע האחרון התנהלו מגעים בין ההנהלות של יאהו ומיקרוסופט לגבי אפשרות של יצירת חברה חדשה שתמזג את עסקי החיפוש והפרסום המקוון של שתי החברות, כשהכוונה היא להשאיר את הניהול בידי יאהו

מנכ"ל מיקרוסופט , סטיב באלמר, ומנכ"לית יאהו , קרול בארטס, נפגשו בשבוע האחרון ודיברו על האפשרות לשתף פעולה בתחום החיפוש באינטרנט - כך דווח ביום שישי בבלוג הטכנולוגי All Things Digital.

על-פי הבלוג, בשבוע האחרון התנהלו מגעים בין ההנהלות של החברות לגבי אפשרות של יצירת חברה חדשה שתמזג את עסקי החיפוש והפרסום המקוון של שתי החברות, כשהכוונה היא להשאיר את הניהול בידיה של יאהו.

בשוק התוכנה בארה"ב ציפו כי שתי החברות ייכנסו במהרה למשא-ומתן על מיזוג לגבי שירותי החיפוש והפרסום באינטרנט, לאחר כניסתה לתפקיד של המנכ"לית החדשה בחודש ינואר השנה.

נזכיר כי בארטס החליפה את מנכ"ל ומייסד יאהו, ג'רי יאנג, שדחה הצעת רכישה של מיקרוסופט ליאהו בסכום של 47.5 מיליארד דולר.

האינטרס של מיקרוסופט ברכישת יאהו היא התמודדות עם השולטת בשוק החיפוש והפרסום באינטרנט - חברת גוגל . באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, הסביר בעבר כי הוא עדיין מעוניין לבצע עסקה כלשהי בתחום החיפוש והפרסום באינטרנט - למרות דחיית ההצעה הראשונית של יאהו.

באלמר אמר במסיבת עיתונאים בחודש שעבר: "אני מקווה שאני לא משלה את עצמי, אבל אני חושב שישנה עדיין אפשרות לסוג מסוים של עסקה".