דלק נדל"ן ממשיכה במסע המימושים: מכרה בניין מגורים במונטריאול ב-123 מיליון שקל

לפי הודעת החברה, "הנכס נמכר במחיר ובתשואה שאינם שונים מימי טרום המשבר ותזרים המזומנים נטו שינבע ממנו מסתכם בכ-50 מיליון שקל" ; דלק נדל"ן מציינת כי בחודשים האחרונים מימשה נכסים ביותר מ-780 מיליון שקל

דלק נדל"ן ממשיכה במסע המימושים: החברה הודיעה היום (א') כי מכרה בניין מגורים במונטריאול בכ-123 מיליון שקל.

לפי הודעת החברה, "הנכס נמכר במחיר ובתשואה שאינם שונים מימי טרום המשבר ותזרים המזומנים נטו שינבע ממנו מסתכם בכ-50 מיליון שקל". דלק נדל"ן מציינת כי בחודשים האחרונים מימשה נכסים ביותר מ-780 מיליון שקל.

איליק רוז'נסקי, מנכ"ל דלק נדל"ן: "החברה ממשיכה לדבוק בתוכנית האסטרטגית למימוש נכסים והנזלת קופתה. גם הנכס הנוכחי מוכיח את איתנותם ואיכותם של נכסי החברה בארץ ובחו"ל. שכר הדירה נטו בשנת 2008 הסתכם בכ-8.2 מיליון שקל (כ-2.45 מיליון דולר קנדי), המשקף תשואה של כ- 6.66% למחיר המכירה נטו. כמו כן, המחיר בו נמכר הנכס והתשואה הנגזרת מדגישים פעם נוספת את איכות הנכסים של החברה ויכולת המכירה שלה בתנאים שאינם שונים מימי טרום המשבר".

הבניין נמכר באמצעות החברה הנכדה DGRE, הנסחרת בבורסת לונדון ומרכזת את מרבית פעילותה הבינלאומית של דלק נדל"ן. בניין ה-Le Chatel שנמכר הינו בן 27 קומות וכולל 300 דירות למגורים וכן אזור מסחרי ומשרדים בקומות התחתונות.

בחודש שעבר דיווחה דלק נדל"ן כי השלימה את מכירתו של קניון כרמיאל בתמורה לכ-50 מיליון שקל. בינואר השנה דיווחה החברה כי מכרה בניין משרדים בשטח של כ-4,700 מ"ר בשטוקהולם, שבדיה לפי שווי של כ-110.5 מיליון שקל.