"דיזנגוף 99 הוא מותג בפני עצמו"

בימים האחרונים הושכרו 250 מ"ר בקומת המסחר ברחוב דיזנגוף מספר 99 ליוסי שר, שמתעתד לפתוח במקום בר שכונתי לצד בית קפה-מסעדה; מסתבר ש-30 שנה אחרי הסרט, לכתובת הזו עוד יש משיכה

מסתבר שיש מותגים שמצליחים לשמור על מעמדם גם 30 שנה לאחר שהפציעו לאוויר העולם ועוררו היסטריה. הכתובת דיזנגוף 99 בתל אביב, שזכורה מהסרט המיתולוגי של אבי נשר, מצליחה גם בימי מיתון אכזרי למשוך אליה שוכרים.

בימים האחרונים הושכרו 250 מ"ר בקומת המסחר ברחוב דיזנגוף מספר 99 ליוסי שר, שמתעתד לפתוח במקום בר שכונתי לצד בית קפה-מסעדה. הוא גם יתפקד כאדריכל בשטח ששכר. העסקה בוצעה באמצעות משרד התיווך "בבית גד שירותי שיווק".

אם או בלי קשר, בימים האחרונים גם צוינו 30 שנה לסרט הפולחן של נשר, בהשתתפותם של גידי גוב, ענת עצמון וגלי עטרי.

המקום ממוקם סמוך למרכז באוהאוס תל אביב ומעליו קיימות שתי קומות מגורים. לדברי שר, "מלבד העובדה שהמתחם והנכסים שמסביב הם תמונה עירונית שלא רואים בכל מקום, הרחבה שנושקת לרחוב דיזנגוף יכולה להיות פיאצה ומעין מקום מפגש. דיזנגוף 99 הוא מותג בפני עצמו. בצד אחד של השטח נקים בר שכונתי בסגנון רטרו-רומנטי, שיהיה כמו הסלון של סבתא, ובצד אחר נקים קפה-מסעדה שייתן שירות לכל הרחבה. בטוח שהכתובת תופיע בשם של המקום, סביר להניח שהבר יישא את הכתובת בשמו, אבל כל אחד משני העסקים - הבר והקפה-מסעדה, ימותגו בצורה שונה".

לפי הערכות, דמי השכירות בעסקה הם 100 שקל למ"ר לחודש ותקופת השכירות מורכבת משנתיים, עם שתי אופציות בנות שנתיים כל אחת - סך הכל שש שנים. לדברי דבורה מיכאלוב, מ"בבית גד שירותי שיווק", היתרון המרכזי של הכתובת הוא שהיא מצויה במיקום טוב וסמוכה לכיכר ולדיזנגוף סנטר.

בנוסף, ייחודה של עסקה זו שהיא מתבצעת בד בבד עם חגיגות ה-100 לתל אביב, והרי בגלל שהמציאות מחקה את האומנות, הפכה הכתובת גם היא לנקודת ציון בעיר.