רון חולדאי: "גם הבת שלי לא הייתה יכולה לעמוד בשכר הדירה בת"א - אז היא קנתה באור יהודה"

ראש עיריית ת"א בראיון ל"פגוש את העיתונות": "תמיד יהיו בת"א אנשים שלא יכולים לעמוד בשכר דירה, אין מה לעשות" ; "אני מוכן לוותר על כל גרוש הבא מדו"חות חניה אם כולם יחנו כחוק" ; "העיר ת"א-יפו לא יכולה להשתחרר מהתדמית שלה כעיר שמגוננת על העשירים"

"רק 7% מהבנייה בת"א הם מגדלים, אבל העיר צפופה וצריכה להיבנות לגובה. כל 100 דירות במגדל באות במקום 100 דונם פרדסים שייעקרו במושבים בשרון. ובכל מקרה, העיר ת"א-יפו לא יכולה להשתחרר מהתדמית שלה כעיר שמגוננת על העשירים". כך אמר היום ראש עיריית ת"א, רון חולדאי, בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2.

חולדאי הוסיף: "תמיד יהיו בת"א אנשים שלא יכולים לעמוד בשכר דירה, אבל אין מה לעשות: גם הבת של חולדאי לא הייתה יכולה לעמוד בשכר דירה בת"א - אז היא קנתה באור יהודה".

לפי חולדאי, העיר עצמה קטנה וצפופה - ואין דרך לשנות זאת. לדבריו, הפיתרון הוא ביצירת מערכת תחבורה מטרופולונית, כי עידן הרכב הפרטי נגמר".

חולדאי נשאל גם על התעקשותו על דוחות החנייה הרבים בת"א, ועל הכפלת הההכנסות מהם לקופת העירייה. "אני מוכן לוותר על כל גרוש הבא מדו"חות חניה אם כולם יחנו כחוק", הוא ענה. "בדו"חות החנייה אני מגן על החלשים, שחוסמים להם את מעברי החצייה, ועל הנכים, שחונים להם במקומות המיועדים לחניית נכים".