פרטנר משיקה רשת חנויות לשירותי תקשורת בהשקעה של 10 מיליון שקל

חנות הדגל נפתחה בלונדון מיניסטור בת"א, ודומות לה ייפתחו בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ ; מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר: "הפכנו למשווק הגדול ביותר של מחשבים ניידים בישראל"

חברת פרטנר חנכה היום (ב') את חנות הקונספט הראשונה שלה. מדובר ברשת חנויות שהחברה תפתח בכל רחבי הארץ בהשקעה ראשונית של 10 מיליון שקל.

החברה מתכננת להקים השנה 8-10 חנויות, כאשר אחת מהן תוקם בסכנין. רשת החנויות של פרטנר מוקמת במסגרת האסטרטגיה של החברה להיות לחברת תקשורת המספקת את כל שירותי התקשורת, בה יימכרו כל המוצרים המשווקים על-ידי החברה, כולל מסכי מחשב, מכשירי GPS, אביזרים שונים דוגמת אוזניות, רמקולים ועוד.

החנויות ישמשו גם כמרכזי שירות, ולקוחות יוכלו למסור בהן מכשירים לתיקון ולקבל מכשירים מתוקנים בכל נקודה שיבחרו בארץ. נקודה נוספת היא שפרטנר תמכור גם את שירותי התקשורת הנייחת והאינטרנט שלה דרך החנות, וזאת על מנת להרחיב את קשת חוויית הלקוח לכמה שיותר נקודות מגע. חנות הדגל נפתחה בלונדון מיניסטור בתל-אביב, ודומות לה ייפתחו בקניונים ובמרכזי קניות גדולים בארץ.

דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, אמר היום באירוע ההשקה כי פרטנר הפכה להיות המשווק הגדול ביותר של מחשבים ניידים בישראל. הוא סירב למסור פרטים על קצב המכירות, אך ציין כי את הנתון אפשר לעמת מול היצרנים והמפיצים.

לדבריו, החנויות החדשות כוללות עמדות התנסות בכל מגוון המכשירים וכן עמדות למוסיקה, חדרים ייעודיים לפגישות עסקיות וכן התנסות בשירותי התקשורת שמוכרת החברה כגון התקשורת הקווית.

אלי גליקמן, סמנכ"ל השירות בפרטנר, אמר כי רשת החנויות מתווספת ל-1.2 מיליון מפגשים שהחברה יוצרת מול לקוחותיה בכל חודש, בין אם מדובר בטלפון או בנקודות השירות למיניהן, וכי החנויות משפרים את חוויית המפגש ומקדמים את תפיסת השירות של החברה.