"גלובס" משיקים את פרויקט "עמק הרעיונות" לקראת פסטיבל "אריה הזהב" בקאן

במסגרת הפרויקט יוצגו באתר מיוחד, creativevalley.co.il, העבודות הישראליות שיתחרו בקאן ; לצד האתר יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד על מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי ואף ידווח באופן יומי מהפסטיבל עצמו

לקראת תחרות הפרסום Cannes Lion שתתקיים ביוני השנה במהלך פסטיבל קאן, משיק "גלובס" - בשיתוף ובניהול מקצועי של ערן גפן, שקמפיין שלו במסגרת Y&R אינטראקטיב זכה בקאן בשנה שעברה - פרויקט תוכן מיוחד זו השנה השנייה: "עמק הרעיונות" (creative valley), המציג ומקדם את כל העבודות הישראליות שהוגשו לפסטיבל.

במרכז הפרויקט יעמוד האתר creativevalley.co.il שנבנה ומתוחזק על-ידי אתר תפוז. האתר יציג את כל העבודות הישראליות שהוגשו לתחרות.

לפעילות שנערכה באתר בשנה שעברה נרשמו כל משרדי הפרסום הישראלים, ובתצוגה באתר מוצגות יותר מ-100 עבודות שונות, מתורגמות לאנגלית, בעוצמה שווה וללא עדיפות למשרד זה או אחר.

האתר יופץ באמצעות קמפיין אינטרנט לכל מנהלי סוכנויות הפרסום הגדולות בעולם, מנהלי קריאייטיב ואינטראקטיב. בנוסף יעלה קמפיין אינטרנט לקידום הקריאייטיב הישראלי בעולם באתרי פרסום בינלאומיים.

לצד האתר, יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד בו יוצגו מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי. בימי הפסטיבל ידווח ב"גלובס" באופן יומי מהפסטיבל עצמו.

פסטיבל הפרסום "אריה הזהב" בקאן הינו פסטיבל הפרסום הגדול והחשוב ביותר בעולם. הפסטיבל מתקיים מידי שנה בחודש יוני בעיר קאן שבצרפת ומאגד בתוכו עשרות אלפי עבודות, של מיטב משרדי הפרסום מכל העולם, בכל התחומים: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, מדיה, אינטרנט.

לדברי ערן גפן, "לאחר שבשנה שעברה הסכר נפרץ, יש השנה הזדמנות גדולה למשלחת הישראלית לשתף פעולה ולהגיע להישגים מרשימים בתחרות. החשיבות של זכייה בתחרות היא מעבר לפרס עצמו, בסוכנויות הבינלאומיות אליהן כולנו משתייכים, מייחסים חשיבות אדירה למצבור ההישגים בתחרות, ולכולנו יש חזון משותף על-פיו ישראל תיתפס כמעצמת קריאייטיב, כעמק הרעיונות".