עורך מגזין "אוטו": "משטרת ישראל, למה לא תפסתם את נהג הפורשה ב-145 קמ"ש? חיכיתם שיגיע ל-200?"

גלובס tv דני פרומצ'נקו, עורך אחראי והבעלים של מגזין הרכב "אוטו", בקטע וידיאו מצולם המצורף כאן: "מה השגתם במרדף המתוקשר הזה, חוץ מפרסומת למדבקות על לוחיות הרכב?"

"משטרת ישראל, מה כל ההצגה שעשיתם לעיתונות ולתקשורת? מה תפסתם, פורשה שנוסעת 200 קמ"ש? מכונית עם מדבקות על המספר? ממש עבודת בילוש". כך אומר דני פרומצ'נקו, עורך אחראי והבעלים של מגזין הרכב "אוטו", בקטע וידיאו מצולם המצורף כאן.

פרומצ'נקו ממליץ למשטרה: "תעקבו, כפי שעקבתם אחרי נהג הפורשה, אחרי כל יונדאי גטס - ותגלו שגם הוא עובר את המהירות המותרת בשלב כלשהו של היום".

מכאן, בדלת כבר פתוחה למתקפה חזיתית: "השוטר שרדף אחרי נהג הפורשה נהג כמו פרא אדם, עם יד אחת על מכשיר המוטורולה, התקרב בצורה מוגזמת לרכב שלפנינו, לא אותת, ירד לשוליים כדי לעקוף רכב משמאל... אם אני הייתי עושה את זה, לא הייתם נותנים לי דו"ח?"

פרומצ'נקו יוצא גם נגד שיטות המרדף של המשטרה: "למה לא עצרתם אותו ב-145 קמ"ש? חיכיתם שיגיע ל-200? נגיד שהייתי הולך עם סכין ביד, הייתם מחכים עד שאקח רובה צייד?"

והשורה התחתונה: "משטרת ישראל, בכל הפעולה המתוקשרת הזו עשיתם דבר אחד - פרסומת למדבקות על לוחית הרכב. אז עכשיו יהיו מדבקות כאלו על כל יונדאי גטס בישראל. יש יותר מ-5 כאלה, איך תגלו אותן?"