נגב קרמיקה משקיעה 5 מיליון דולר בהשקת אריחים בעיצוב אישי

קהל היעד הראשוני של המוצר החדש, NOVO IMAGINE, הוא הקהל המקצועי - אדריכלים ומעצבים

חברת נגב, יצרנית ומשווקת אריחים לריצוף וחיפוי ומוצרים סניטריים, משיקה היום (ג') מוצר חדש: אריחים מודפסים לפי הזמנה אישית, שעל גביהם ניתן להדפיס כל תמונה, דוגמה או עיצוב. המוצר נקרא NOVO IMAGINE ומדובר באריחי גרניט פורצלן מודפסים בטכנולוגיה מתקדמת שפותחה בחברה, בשיתוף עם חברת ג'טאבל הישראלית. ההשקעה בפיתוח מוערכת ב-4-5 מיליון דולר.

לטענת נגב, NOVO IMAGINE הוא מוצר העונה על הצורך של השוק בחידוש ועל חיפוש הלקוחות אחר בידול ובחירת מוצרים בעיצוב אישי ככל הניתן. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת הטבעת הדפסת פרוצס צבעונית על גבי אריחי גרניט פורצלן, כך שהדוגמה הופכת לחלק בלתי נפרד מהאריחים.

מעצבים, אדריכלים ואף לקוחות פרטיים יכולים להזמין מהחברה אריחים בדוגמאות "One of a Kind" - על-פי דוגמה או תמונה שהם מספקים לחברה בקובץ מחשב, או בבחירה מתוך מאגר הדוגמאות שמציעה החברה.

קהל היעד הראשוני של המוצר הוא הקהל המקצועי, אדריכלים ומעצבים, שיוכלו לנצל את יתרונות הטכנולוגיה ולהשתמש באריחים מודפסים כחלק מ"טוטאל לוק".

לשאלת "גלובס" נמסר מחברת נגב כי פיתוח הטכנולוגיה והטמעתה בשוק לייצור המוני ארך כשנה וחצי. הפיתוח נעשה במפעל נגב בירוחם.

לדברי מנכ"ל נגב, אבי מוטולה, "ההשקעה בפיתוח המכונה, המחשוב והמוצר, מעידה על האמון שלנו במוצר החדש ובהשתלבותו הבטוחה במגמות השוק. אנו מודעים לכך כי ללקוח הישראלי חשוב להיות ייחודי ומקורי, ולכן צפוי שיאמץ בחום מוצר שיהיה בגדר אישי, יחיד ומיוחד בשבילו".