ארז ויגודמן ויצחק פטרבורג בדרך להתמנות לדירקטורים בטבע

ויגודמן פורש מתפקידו כמנכ"ל קבוצת שטראוס ; פרופ' פטרבורג שימש כמנכ"ל סלקום ושירותי בריאות כללית ; אסיפת בעלי המניות תצטרך לאשר את המינויים ב-22 ביוני

ארז ויגודמן, המנכ"ל של קבוצת שטראוס שצפוי לפנות את כסאו באוקטובר ולהעביר את המושכות לגדי לסין, עשוי להתמנות לחבר מועצת המנהלים של חברת התרופות הישראלית טבע . הדברים עולים מהודעת הזימון של חברת התרופות הגנריות הגדולה בעולם לאסיפה השנתית של בעלי המניות - שם יתבקשו, בין היתר, לאשר את המועמדים לתפקיד דירקטורים בחברה.

המועמדים יבחרו לתקופה של 3 שנים, כל אחד. מועמד נוסף המוצע על-ידי החברה הוא פרופ' יצחק פטרבורג - המחזיק, בין היתר, בתואר במינהל רפואי מאוניברסיטת "קולומביה" בניו-יורק ובמוסמך במערכות מידע ב"לונדון סקול אוף אקונומיקס". פטרבורג ידוע מתפקידו כמנכ"ל סלקום , ועוד קודם לכן כיהן כמנכ"ל שירותי בריאות כללית, כשעברה ממעמד של קופת חולים הסתדרותית (1997-2002) למעמדה המשפטי הנוכחי.

המועמדים הנוספים שטבע מציעה לדירקטוריון הם ד"ר פיליפ פרוסט, סגן יו"ר טבע, שהצטרף אליה בשנת 2006 ואשר מחזיק ב-1.8% ממניותיה מאז שמכר לה את אייווקס; רוג'ר אברבנל, אף הוא דירקטור בטבע וגם בנטפים; פרופ' אילון קולברג במינהל עסקים בהרווארד ומומחה לתורת המשחקים שהיה דירקטור בחברות אורמת טכנולוגיות , מדינול ו...טבע צפון אמריקה.

האסיפה השנתית תתכנס ב-22 ביוני וזכאים להצביע בה הם המחזיקים במניות טבע בסוף יום המסחר של ה-13 ביוני. המנין החוקי הקובע הוא נוכחות מייצגת של רבע לפחות מבעלי המניות המורכבת לפחות משני בעלי מניות שונים.

טבעטבע