טאואר וג'אז השיקו חבילת תכנון המיועדת לשוק ניהול הכוח אשר שוויו כיום עומד על כ-11 מיליארד דולר

החבילה מכוונת ליישומים מתקדמים כגון התקני LED, בקרת רכבים ועוד והיא תאפשר את הקטנת גודל השבב ב-10%-40% ותהליך תכנון מהיר, המאפשר זמן הגעה מהיר לשוק

חברת טאואר סמיקונדקטורס , העוסקת בפיתוח וייצור מוליכים למחצה לתעשיית האלקטרוניקה, והחברה הבת ג'אז הודיעו היום (ג') על השקת חבילת תכנון ראשונה מסוגה בתעשייה, המיועדת לשוק ניהול הכוח (Power Management) המתפתח, אשר שוויו כיום עומד על כ-11 מיליארד דולר .

חבילה זו פותחה עבור פלטפורמת ה-BCD, ומכוונת ליישומים מתקדמים כגון התקני LED, בקרת רכבים ועוד. היא תאפשר את הקטנת גודל השבב ב-10%-40% ותהליך תכנון מהיר, המאפשר זמן הגעה מהיר לשוק, באמצעות היכולת למקסם את תכנון "אבני הבניין" (IP) באופן מהיר יותר ובעלויות תכנון זולות יותר.

"יכולות התכנון המשולבות של טאואר וג'אז יצרו את חבילת התכנון הטובה ביותר הקיימת בשוק כיום, תוך התמקדות בצרכי המתכנן", אמר ד"ר אבי שטרום, סגן נשיא ומנהל קו המוצרים המיוחדים של טאואר סמיקונדקטור. "בנוסף, חבילת התכנון תהווה קרש קפיצה לפלטפורמת ה-Power Management החדשה שלנו, התומכת במתחים גבוהים במיוחד ובהתקנים בעלי התנגדות טורית נמוכה במיוחד".

"פלטפורמת ה-PM של טאואר וג'אז מספקת את דרישתנו לדיוק, איכות גבוהה ועלויות נמוכות בשלבי התכנון והפיתוח של המוצר שלנו", אמר דונג כאול, מנכ"ל Dongwoon Anatech מקוריאה. "יחד עם תמיכת הלקוחות, השגנו תכנון מצוין תוך שימוש בתהליך ה-BCD ובחבילת התכנון המובילים שלהן". הוסיף.