פורמט התוכנית "צחוק מהעבודה" נמכר לשידור בערוץ פראנס 4 הצרפתי

הפורמט, שנמכר תמורת עשרות אלפי דולרים, יעלה לשידור בצרפת בשעות הפריים-טיים בימי שישי כבר במהלך החודש הקרוב ■ "צחוק מהעבודה", בהנחיית שלום אסייג, משודרת זו העונה השלישית ע"י זכיינית ערוץ 2 רשת

התוכנית "צחוק מהעבודה" בהנחיית שלום אסייג נמכרה לשידור בערוץ פראנס 4 הצרפתי תמורת עשרות אלפי דולרים. התוכנית תעלה לשידור בצרפת כבר במהלך החודש הקרוב. התוכנית, המופצת על-ידי "ארמוזה פורמטס", תעלה לשידור ברשת הצרפתית בימי שישי בשעות הפריים, ותופק על-ידי אנדמול.

לאחרונה ביקרו עורך התוכנית, אוהד אשכנזי, ויוצר התוכנית, המפיק יואב גרוס, בצרפת וליוו מקרוב את הפקת התוכנית.

"צחוק מהעבודה" משודרת זו העונה השלישית על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, ומכירתה מצטרפת למספר עסקאות תוכן נוספות שנעשו לאחרונה על-ידי רשת, כמו למשל בתוכניות "משפחה חורגת" ו"אינסטינקט בסיסי".

לדברי אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת, "בשנתיים האחרונות נושא מכירת הפורמטים ברשת צובר תאוצה. אנו רואים חשיבות רבה בעובדה שהחברה הראשונה שבחרה להפיק את 'צחוק מהעבודה' היא ענקית המדיה אנדמול. אין לי ספק כי בחודשים הקרובים נבשר על עסקאות נוספות בתחום".

אבי ארמוזה, שאחראי על הפצת הפורמט, אמר כי "התוכנית 'צחוק מעבודה' מגלמת בתוכה את הרצונות והצרכים של שוק הטלוויזיה העולמי כרגע בעקבות המשבר הכלכלי. היא משלבת תוכנית פריים-טיים גדולה בתקציב הפקה סביר, יחד עם הרצון של רשתות השידור השונות להציב בזמן צפיית השיא תוכניות הומור. אנו שמחים על הצלחת התוכנית ועל שידורה הקרוב בצרפת".

המפיק יואב גרוס מסר בתגובה:"אני שמח שגם בשווקים הגדולים ביותר בעולם מאמינים בפורמט. אני מקווה שהוא יצליח שם לפחות כמו בארץ. ובהזמנות זו אני רוצה להודות לרשת שהאמינה בתוכנית, השקיעה בה ושיבצה אותה בשעות צפיית שיא, למרות הסיכון הכרוך בכך".

"צחוק מעבודה" מופקת על-ידי יואב גרוס הפקות. זכויות השידור של התוכנית נמכרו גם לארה"ב, ספרד, איטליה ועוד.