NBA: העלייה לגמר תסייע לאורלנדו לחתוך 30% מההפסדים הצפויים

ההצלחה בפלייאוף וההעפלה לסדרת הגמר יסייעו למג'יק לצמצם את הנזקים של אחת מהעונות הכלכליות הגרועות בתולדות הפרנצ'ייז: 6 מיליון דולר מההפסדים השנה, שמוערכים ב-15-20 מיליון דולר, ייחתכו

גם אם אורלנדו מג'יק תסיים בסופו של דבר את סדרת הגמר מול הלייקרס ללא תואר, דבר אחד בכל זאת יכול לעודד את הבעלים של הקבוצה, ריצ'ארד דבוס. ההצלחה בפלייאוף וההעפלה לסדרת הגמר בלבד יסייעו לקבוצה לחתוך 6 מיליון דולר מההפסדים העונה, שמוערכים ב-15-20 מיליון דולר.

"עדיין קשה להגיד בדיוק בכמה נצליח לצמצם את ההפסדים שלנו העונה, אבל ההערכה היא שהעלייה לגמר תסייע לנו לחתוך כ-30% מההפסדים הצפויים", אמר מנהל התפעול של הקבוצה, אלכס מרטינס, ל"ספורטס ביזנס ג'ורנל". ההצלחה בפלייאוף תציל את אורלנדו מאחת העונות הכלכליות הגרועות בתולדותיה - רק בעונת 2005/06 היא רשמה עונה פיננסית גרועה יותר עם הפסדים תפעוליים שהגיעו ל-20 מיליון דולר.

אורלנדו נהנתה מהעובדה שהיא הקבוצה שתרשום את כמות משחקי הבית הגדולה ביותר השנה - רק בפלייאוף היא אירחה ב"אמווי ארינה" שלה עוד 12 משחקים (בהנחה שתארח שלושה מול הלייקרס), ובסך הכל אירחה העונה בבית יותר משחקים מכל קבוצה אחרת בליגה: 53 משחקים. עם זאת, מי שייהנה מחלק גדול מאוד מההכנסות היא דווקא העיר אורלנדו עצמה, שמחזיקה בבעלות בלעדית על האולם הביתי ונהנית מהרוב המכריע של ההכנסות.