הפרסומת לצומת ספרים "שניים ב-10" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות

הפרסומת לצומת ספרים, באמצעות משרד הפרסום בריקמן, ממוקמת השבוע בראש דרוג הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה 16.8%. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 4.6%, מה שמציב את הפרסומת במקום החמישי ברשימת הזכורות. לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, שיעורי האהדה לפרסומת עולים עם העלייה בגיל.

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי האהדה של הפרסומת עומדים על 13.1%, מה שממקם אותה במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות.

הפרסומת לסלקום באמצעות מקאן-אריקסון ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות. הפרסומת החדשה ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון, שודרה אמנם רק 7 פעמים במהלך השבוע האחרון, אך היא נכללת בין עשרת הפרסומות הזכורות והאהובות: הפרסומת ממוקמת במקום השישי ברשימת הפרסומות הזכורות ובמקום השביעי ברשימת הפרסומות האהובות.

הפרסומת לבנק לאומי, באמצעות מקאן-אריקסון, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה כספית השבוע. הפרסומת ממוקמת במקום השמיני ברשימת הפרסומות הזכורות והן ברשימת האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי 4 פרסומות אשר נכללות ברשימת 10 הפרסומות בעלות ההשקעה התקציבית הגבוהה ביותר, נכללות גם ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות: בנק לאומי, טורנדו, דיאט קולה והאגיס.

מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 273 (לעומת 284 בשבוע שעבר). בנוסף, חלה עליה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-37.3 מיליון דולר.