מותג הסלולר WE4G נערך להשקה מחודשת לאחר הרכישה, והתקציב עובר לפרסום אברהם • וגם: חמש שנים לאחר שעזב את קבוצת אדלר-חומסקי, חוזר אליה תקציב הפרסום של מחסני תאורה
מדובר בתפנית באופן הפרידה בין השותפים במשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן
פרסום בריקמן עבר למשרדי אדלר-חומסקי במגדלי אלקטרה, אך צפוי לשמור על פעילות עצמאית ונפרדת ■ טל בריקמן: " אנחנו משרד רווחי, והמהלך נובע מהבנה שחשוב להתחבר לגוף גדול"
לפני כשבועיים הציגו שני משרדי הפרסום פרזנטציות בפני הנהלת שופרסל ובפני נציגים מהחברות השותפות למהלך, ויזה ופז
ליבר, שהצטרפה למשרד על טיקט מוביל קריאטיבי, אמורה הייתה להפוך לשותפה ולהחזיק עד 10% מהמניות ■ היא החליפה בתפקיד את יותם שרון, שהחזיק בתפקיד במשך כ-7 שנים
זאת על רקע כוונת ההתרחבות של רשת בתי-הקפה ■ היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל
משרדי הפרסום פובליסיס ישראל וליאו ברנט ישראל לא עלו לשלב הבא ■ בשנה החולפת עמד היקף תקציב הפרסום של גאפ על פחות ממיליון דולר במחירי מחירון
בשלב הראשון תרכוש הקבוצה 25% ממניות בריקמן עם אפשרות להגיע בהמשך ל-49% ■ חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום, תרכוש מעתה מדיה עבור בריקמן
BMW פרסמה מתחילת השנה בהיקף של 6.3 מיליון דולר במחירי מחירון ■ לאחרונה זכה גיתם גם בתקציב הפרסום של מותג הרכב אופל
היקף התקציב, שטופל עד עתה בידי משרד הפרסום יורו תל-אביב, יעמוד על 3 מיליון שקל בשנה
הדירוג הגבוה יחסית של משרד כמו בריקמן במדד "משרד הפרסום של השנה" הפתיע גם אותנו
בנק אגוד וגלר-נסיס זכו בפרס ה"גרנד אפי" ■ מקאן-אריקסון גרף את מרבית הפרסים בקטגוריות השונות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות
המהלך נעשה במסגרת כוונתה של סימנס להשיק בישראל קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה מהלך העברת התקציב נעשה במסגרת כוונת סימנס להשיק בארץ קונספט חדש של מוצרים מתקדמים למטבח ולהיכנס לנתח שוק משמעותי בתחום מוצרי האפייה והבישול
We4Gאדלר חומסקיאקספוןמחסני תאורהמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסום אברהםתקציב פרסום