תקלה במערכות המחשוב והתקשורת של בנק דיסקונט מנעה מלקוחות הבנק לבצע פעילות בערוצי השירות הישירים של הבנק, טלבנק דיסקונט וטלבנק אינטרנט.
המידע נודע ל"גלובס" על-ידי הבנק עצמו, אשר בחר לדווח ל"גלובס" על התקלה מיוזמתו. התקלה דרשה את אתחולו של אחד המתגים (SWITCH) במחשבי הבנק, תהליך אשר צפוי לקחת מספר דקות, לדברי הבנק. מאוחר יותר עדכן בנק דיסקונט כי התקלה תוקנה לאחר יותר משעה.
לקוחות הבנק הופנו לקבלת שירות מלא בסניפי הבנק. יצוין, כי דיסקונט ידוע במדיניותו המרחיבה לעניין פתיחת סניפים בימי שישי, בהשוואה לבנקים אחרים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.