רשת צומת ספרים זכתה אמש (א') בתחרות האפי של המי"ל, בקטגוריית "אפי פלטינום" על הישגים לאורך זמן, עבור המהלך "מהפכה בשוק הספרים בישראל" שהוביל משרד הפרסום בריקמן.
בפרס ה-Grand Effie - מהלך השיווק והפרסום של השנה - זכה בנק אגוד על המהלך "חשבון הפוך - הפוך אבל אפקטיבי" של משרד הפרסום גלר-נסיס LB ו-arc Interactive.
בקטגוריית מוצרי צריכה נון-פוד זכתה חוגלה-קימברלי על המהלך של Kita City: "הופכים את הקשר עם בנות-הנוער ליומיומי" של משרד הפרסום מקאן-אריקסון ומקאן דיגיטל.
בקטגוריית מוצרי צריכה - מזון זכתה שטראוס גרופ עבור המהלך "יוגורט אמיתי לאנשים אמיתיים" של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R.
בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים זכתה חברת טמבור עבור המהלך "תראו מה שצבע יכול לעשות" של משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R.
בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים זכה בנק אגוד עבור המהלך "חשבון הפוך - הפוך אבל אפקטיבי" של משרד הפרסום גלר-נסיס LB ו-arc Interactive.
בקטגוריית תקשורת, מדיה, היי-טק ומחשוב (כולל אינטרנט) זכתה חברת yes עבור המהלך "yes stars: ממציאים מחדש את חוויית הצפייה" של משרד הפרסום מקאן-אריקסון.
בקטגוריית קמעונאות זכתה אלביט מסחר וקמעונאות עבור המהלך "המהפך של MANGO: ממותג נישה ללב הקונצנזוס הישראלי" של משרד הפרסום מקאן-אריקסון.
בקטגוריית אחריות חברתית זכתה סלקום על המהלך "סלקום מרכזי ווליום: מוזיקה מייצרת אלטרנטיבה לאלימות' של מקאן-אריקסון ופרומרקט.
המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום, מקיימים את תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי Effie Awards זו השנה התשיעית בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.