קבוצת מותגי זהב חתמה עם אסם על הסכם שיתוף-פעולה אסטרטגי בהיקף 30 מיליון שקל

במסגת ההסכם תספק אסם סחורה לכל רשתות הקבוצה - בהן קופי בין, סבארו, ג'וסלנד, קבוצת מורג, סאם סאם ועוד - למשך 3 שנים

קבוצת מותגי זהב חתמה לאחרונה על הסכם עם חברת אסם בסכום כולל של 30 מיליון שקל לשנה.

מדובר בשיתוף-פעולה אסטרטגי, ההופך את אסם לספק הבית של כל רשתות קבוצת מותגי זהב - בהן קופי בין, סבארו, ג'וסלנד, קבוצת מורג, מיי יוגורט, סאם סאם, פיצה קונו והבית הירוק.

אסם תספק לרשתות הקבוצה בצקים, פסטות, סלטים, דברי מאפה, רטבים, ירקות קפואים, שימורים ועוד.

ההסכם נחתם לתקופה של 3 שנים, לאחר משא-ומתן של מספר שבועות בין קבוצת מותגי זהב לנסטלה פוד סרוויס, החטיבה המקצועית של אסם.

בנוסף, קבוצת מותגי זהב מתכננת בימים אלה שיתופי-פעולה אסטרטגים לכלל מותגיה עם חברות מובילות נוספות, כגון שטראוס, מחלבות גד וקוקה-קולה.

יצויין כי קבוצת מותגי זהב הוקמה לאחרונה על-ידי איש העסקים דני ורנר ובהנהלת דני הרשקוביץ. הקבוצה מספקת לרשתות שבבעלותה שירותי שיווק, רכש, קידום מכירות, פיתוח מוצרים ותפעול.

לרשתות הקבוצה, אשר החלה לפעול לפני כחודשיים, מחזור מכירות של 200 מיליון שקל, והיא צופה להגיע עד הרבעון השלישי של 2009 למחזור מכירות של רבע מיליארד שקל.

מנהל הפיתוח העסקי של מותגי זהב, אמיר יצקן, מסר כי "כחלק מאסטרטגיית הייעול של מותגי זהב, בחרנו בחברה מובילה כאסם כשותף אסטרטגי לפעילות בארץ. אנו מאמינים כי ההסכם עם אסם, כספק מוביל לכל רשתות הקבוצה, ישפר משמעותית את רמת השירות הן לזכיינים והן למנהלים בשטח".