האם רינו צרור עוזב את "מעריב" בעקבות מינוי העורך החדש?

שיחות בעניין מתקיימות בימים אלה ■ צרור החל לכתוב טור חברתי-פוליטי במוסף השבת של "מעריב" לפני כשנה וחצי ■ לאחרונה התפטרו עורכי "מעריב" דורון גלעזר ורות יובל, ובמקומם מונה יואב צור כעורך העיתון

האם העיתונאי רינו צרור עוזב את עיתון "מעריב"? שיחות בעניין מתקיימות בימים אלה ממש. עם זאת, עד למועד פרסום הידיעה לא התקבלה תגובתו של צרור, כמו גם תגובת העורך החדש של "מעריב", יואב צור.

לפני כשנה וחצי, כחלק מהשינויים שהונהגו ב"מעריב" על-ידי העורכים המשותפים של העיתון, דורון גלעזר ורות יובל - שהתפטרו לאחרונה מתפקידם, החל צרור לכתוב באופן קבוע טור חברתי-פוליטי במוסף השבת של "מעריב".

יצויין כי צרור אמור היה לשמש כמנכ"ל תחנת הרדיו האזורית באזור השרון, אולם הקבוצה מטעמה אמור היה להתמנות לתפקיד זה, קבוצת ארומה-אדלר-חומסקי, לא זכתה במכרז.

לצרור ניסיון רב הן בטלוויזיה, הן ברדיו והן בעריכה עיתונאית. בעבר שימש צרור כעורך "אולפן שישי" של חברת החדשות של ערוץ 2. כמו כן זכה במהלך השנים בפרסים שונים בגין חומרים שיצר, הגיש וערך, בהם גם פרס האוסקר הישראלי על תוכניתו "חוצה ישראל" בטלוויזיה החינוכית, כמו גם על תוכניתו "דיו וחשבון" בערוץ 10, אותה הגיש וערך.